هدف همه بازیکنان و اعضای تیم این است که دل مردم استان گیلان و شهر رشت را شاد کنند. 

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان وحید رضایی سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان پس از تساوی بدون گل تیمش در دیدار هفته نهم لیگ دو برابر مقاومت در تهران در گفتگو با رادیو داماش گفت: بعد از دیدار سنگینی که برابر صنعت نفت آبادان در جام حذفی داشتیم، احتیاج به یک ریکاوری مناسب داشتیم و الحمدالله بچه ها خیلی خوب تمرین کردند و ما مهیا این بازی بودیم.

وی با انتقاد از زمین ورزشگاه میلاد نور تهران ادامه داد: در این زمین بازی کردن واقعا بسیار سخت است. زمینی و اصلا شرایط مساعدی ندارد و مسلما هر دو تیم در این زمین متضرر شدند. 

وی افزود: همین کیفیت نامناسب زمین باعث شد که میثم میرپسندیده در حدود دقیقه 25 آسیب ببیند و ما یکی از بازیکنان جوان مان را جایگزین او کنیم. 

سرمربی داماش گیلان با تقدیر از هواداران داماش که در تهران نیز تیم محبوب شان را تنها نگذاشتند گفت: از هوادارانمان ممنونیم که واقعا ما را شرمنده خودشان کردند. جایشان در آبادان خالی بود و ایکاش ما می توانستیم در شهر خودمان میزبان تیم نفت باشیم و از حمایت طرفداران خونگرم خودمان استفاده کنیم، اما متاسفانه با برنامه ریزی که انجام شد این امر امکان پذیر نبود. 

رضایی با تشکر از بازیکنان تیمش اظهار داشت: خدا رو شکر بچه ها خیلی خوب و با انگیزه دارند تمرین می کنند و خیلی سرحال در مسابقات حاضر می شوند و امیدواریم خدا کمک کند تا امتیازات لازم برای صعود را جمع کنیم.

وی ادامه داد: هدف همه بازیکنان و اعضای تیم مشخص است. آن ها میخواهند دل مردم استان گیلان و شهر رشت را خوشحال کنند و انشالله خدا کمک کند و دل این هواداران را بتوانیم شاد کنیم.