سرمربی داماش گیلان معتقد است تیمش در مقابل مس نوین کرمان استحقاق رسیدن به گلهای بیشتری را داشت. او در عین حال از حمایت نود دقیقه ای هواداران داماش در این روز بارانی تشکر کرد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان به نقل از سایت باشگاه داماش، وحید رضایی پس از پیروزی داماش گیلان در برابر مس نوین کرمان اظهار داشت: بازیکنان ما با تمام توان خود در برابر حریف جنگیدند و خدا را شکر که توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم. ما علیرغم اینکه یک گل به ثمر رساندیم اما در همان نیمه اول دو توپ ما به تیر دروازه حریف اصابت کرد و چند فرصت خوب گلزنی دیگر نیز داشتیم و به همین دلیل معتقدم که شایستگی پیروزی با گلهای بیشتر را هم داشتیم.

وی در مورد حریف داماش گفت: بازی با چنین حریفانی سختی های خود را به همراه دارد ، چون این تیمها در مقابل داماش به فکر ارایه یک بازی تدافعی و بسته هستند و این کار را سخت می کند . امروز هم شاهد یک بازی یک طرفه ای بودیم.

سرمربی داماش گیلان در عین حال تصریح کرد: شما حریفان ما را نگاه کنید. همه تیمها در مقابل داماش با تمام قوا به میدان می آیند. ما تا اینجای کار در رقابتهای امسال لیگ دو شاهد بازی هایی بوده ایم که یا حریفان حاضرنشده و یا بازی نیمه تمام مانده ، اما این اتفاق هرگز در بازی های ما رخ نداده و اگر بازی های ما را مرور کنید ، می بینید که همه حریفان با تمام توان خود در مقابل ما به میدان آمده اند.

وحید رضایی با تشکر از هواداران داماش گفت: هواداران ما در این روز سرد و بارانی با حضور در استادیوم دلگرمی خاصی به ما بخشیدند و از این بابت از آنها تشکر می کنم. امیدوارم با حفظ این روند و کسب نتایج مناسب بتوانیم جواب حمایتهای هواداران خود را بدهیم.