رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور این فصل یکی از دو تیم فینالیست خود را شناخته است.
به گزارش وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان و به نقل از ورزش سه، داماش گیلان که هم اکنون با 4 امتیاز کمتر نسبت به تیم خوشه طلایی در رده دوم جدول گروه الف رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور قرار دارد در مرحله نیمه نهایی با عبور از سد سایپا به دیدار پایانی راه پیدا کرد و حال برای شناختن رقیب خود می بایست منتظر برگزاری دیدار بین تیم های سپاهان و پرسپولیس در اصفهان باشد.

 

نکته قابل تامل در این بین زمان برگزاری دیدار پایانی جام حذفی است. سازمان لیگ برتر 9 خرداد را برای برگزاری دیدار پایانی جام حذفی در نظر گرفته است در حالی که بازی های داماش در لیگ 2 بیست و پنجم فروردین تمام می شود. اگر داماش در گروه الف قهرمان شود به طور مستقیم به دسته اول صعود می کند و پرونده بازی های این تیم در فصل جاری بسته می شود و اگر در گروه خود دوم شود دو بازی با تیم دوم گروه ب برگزار خواهد کرد که به نظر می رسد این دو بازی حداکثر بین 25 فروردین تا 10 اردیبهشت برگزار شود چرا که از ابتدا هم تاکید کمیته مسابقات این بوده که بازی های پلی آف بلافاصله بعد از بازی های گروهی برگزار می شود تا دو تیم با آمادگی در این بازی حاضر شوند.

در صورت راهیابی داماش گیلان به مرحله پلی آف و پایان بازی های این تیم در روز 10 اردیبهشت این تیم باید برای برگزاری دیدار پایانی جام حذفی باید 29 روز صبر کند! یعنی 29 روز بدون برگزاری مسابقه رسمی باید به مصاف حریف خود در دیدار پایانی جام حذفی برود و این برنامه ریزی همان طور که اشاره شد یک ضربه بزرگ به فینالیست جام حذفی است.

البته منظور از فینالیست تیم داماش گیلان است. به این خاطر که پرسپولیس و سپاهان هر که فینالیست شود در کوران مسابقات خواهند بود و با آمادگی وارد بازی می شوند.