وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: روز گذشته خبری بر روی خروجی وبسایت وارش اسپرت منتشر شد با این مضمون که مصاحبه بدون هماهنگی با مدیر رسانه و حضور در کنار زمین برای رسانه ها از جمله وارش اسپرت ممنوع است.

 

به دنبال این خبر برخی از همکاران ما در سایر رسانه ها و همچنین فضاهای مجازی نسبت به این رفتار موضع گرفتند تا حسین قلی زاده طی مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه داماش گیلان اصلاح کند که منظور باشگاه داماش فقط به مصاحبه در کنار زمین و هنگام تمرین بود نه در سایر مواقع! 

در ادامه مصاحبه قائم مقام باشگاه داماش گیلان و توضحیات وارش اسپرت را خواهید خواند:

 

"قلی زاده قائم مقام باشگاه داماش گیلان در این خصوص گفت:عدم انجام مصاحبه برای همه زمان ها نیست و اگر چنین تصوری وجود دارد درست نیست بلکه هماهنگی برای مصاحبه با بازیکنان شامل زمانی است که تیم در حال تمرین و مسابقه است و در چنین شرایطی به منظور حفظ آرامش تیم خواسته ایم که با هماهنگی هرگونه مصاحبه ای صورت گیرد.

قائم مقام باشگاه داماش گیلان تاکید کرد: هدف ما نظم و انسجام در این امر است تا هم مشکلاتی در امر تمرین تیم پیش نیاید و هم آنکه عزیزان رسانه ای بتوانند به خوبی کارشان را انجام دهند از همین رو لازم است در این اوقات با مدیر رسانه ای هماهنگی صورت گیرد و انشاءالله با کمک همه این دوستان داماش بتواند به روزهای خوش گذشته اش برگردد. "

 

توضیحات وارش اسپرت: همانطور که در متن خبر روز گذشته آمد (کلیک کنید)، مدیران وارش اسپرت برای تهیه گزارش از آخرین وضعیت داماش گیلان بر سر تمرین داماش حاضر شده بودند که به آنها اعلام شد طبق دستور قائم مقام باشگاه، هیچ شخصی اجازه حضور در کنار زمین را ندارد و بازیکنان هم ممنوع المصاحبه هستند.

بحث ممنوع المصاحبه بودن بازیکنان هم از سوی عوامل کنار زمین، هم از سوی بازیکنان و هم از سوی امید هرندی سرمربی داماش گیلان به ما اعلام شد، و حتی سرمربی داماش نیز عنوان داشت که خود وی این تصمیم جدید را به نقل از باشگاه در تمرین به همه بازیکنان اعلام کرده است. پس با این وصف نمی شود گفت که همه اشتباه کرده اند.

بعد از این قضیه گفتگویی را با قائم مقام باشگاه داماش گیلان داشتیم که ایشان هم موضوع را تائید کردند اما در ادامه اصلاح کردند که انجام مصاحبه مشکلی ندارد و فقط باید با هماهنگی باشگاه صورت بپذیرد.

خلاصه آنکه اگر امروز اعلام شده است، منظور فقط کسب اجازه برای مصاحبه پس از تمرین بوده است ما را مقصر ندانید، چون خبر را دوبار اشتباه (!) متوجه شدیم تا شد این!

تازه پس از سه روز فهمیدیم که منظور باشگاه به ما و سایر رسانه های داماشی بوده است که اکثرا پس از تمرینات اقدام به مصاحبه می کنیم، فلذا لازم می دانیم که از سوی خودمان مراتب پوزش را از سایر اساتید اصحاب رسانه اعلام کنیم!