وارش اسپرت:

 

روز گذشته با حضور مهندس امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش جلسات ویژه ایی با کادر فنی ، اداری و بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان برگزار شد . در این جلسه نتایج اخیر تیم فوتبال داماش گیلان در چهار بازی ابتدایی لیگ یک مورد بررسی و ارزیابی کارشناسی قرار گرفت.در این جلسه امیر عابدینی در جریان نقطه نظرات  کادر فنی و بازیکنان داماش گیلان قرار گرفت. این جلسه به منظور اتخاذ تصمیمات و برنامه هایی به منظور کسب نتایج مطلوب در ادامه راه لیگ آزادگان بود.

 

طبق شنیده های ما امروز نیز جلسه ای در همین رابطه در باشگاه تشکیل شده، که البته کاملا این جلسه دوم تائید نشده است.اما تصمیماتی که در این جلسه گرفته شده به نظر میرسد بی ارتباط به تغییر و تحول در کادر فنی داماش و برکناری احتمالی ماریان پوشنیک نخواهد بود.

بر اساس همین شنیده ها، از الف.ن به عنوان گزینه اول برای جانشینی پوشنیک نامبرده میشود! در مورد این شخص که از بازیکنان باتعصب اسبق استقلال شهرداری و از مربیان خوب رشتی به شمار میرود در همین حد بدانید که او در مقطعی و در دوران بازیگری خود از استقلال تهران پیشنهاد داشت اما به خاطر تعصب به شهر خود از تیم استقلال شهرداری رشت جدا نشد. از او به عنوان شماره 6 و کاپیتان محبوب رشت در آن زمان نیز یاد میشود.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید:

 

البته وی تاکنون تجربه نفر اول بودن در راس کادر فنی ندارد اما از معدود کسانی است که در این بازه زمانی میتواند به تیم داماش کمک کند.

البته خیلی ها جهانپور و دست نشان را از گزینه های این جابجایی احتمالی میدانند اما این فرضیه برای نادر دست نشان با توجه به مشکلاتی که وی دارد و موارد خاص دیگر بسیار بعید است و در مورد مجید جهانپور هم باید گفت که اگرچه او تبحر خوبی در بالا آوردن تیمهای رشتی از لیگ زیرگروه به لیگ برتر دارد اما امیر عابدینی انگار چندان مایل به این پیشنهاد همکاری نیست. البته حالا که فرهاد کاظمی از لیست منشوری ها در آمد شاید او هم بعد از الف.ن شانسی داشته باشد!!

 

به هر حال اگر پوشنیک ظرف امروز و فردا برکنار نشود، مطمئنا در این جلسه تصمیم بر آن گرفته شده که بازی اتکا را هم به وی فرصت بدهند اما اگر این بازی را هم داماش نتواند به پیروزی برسد به احتمال قریب به یقین این برکناری اتفاق خواهد افتاد.

 

دو خبر پاورقی

*در تنها بازی باقیمانده از هفته چهارم لیگ دسته اول در گروه دوم این رقابتها تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان موفق شد تا تیم بحران زده استقلال اهواز را شکست دهد.

 

*دیدار بین تیم های شهرداری بندر عباس و فولاد خوزستان که قرار بود در روز سه شنبه 18/8/1389 و از سری رقابت های جام حذفی برگزار شود به دلیل انصراف تیم شهرداری لغو شد تا فولا خوزستان اولین تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی باشد. قابل ذکر است که تیم شهرداری بندر عباس از تیمهای همگروه با داماش گیلان در گروه الف لیگ دسته اول است.