وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان

داماش گیلان 0-3 سایپا البرز

گل:کریم انصاری فرد دقیقه55 و دقیقه 72و میلاد غریبی دقیقه 58(سایپا)

چهارشنبه 5 بهمن ماه نود.استادیوم دکتر عضدی رشت.هفته ی بیست و دوم لیگ برتر

تماشاگر: بیش ازپنج هزار نفر  –  هوا:آفتابی- دما 12 درجه ی سانتی گراد. رطوبت: 80%

داور: محمد حسین اسدی- کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی- علیرضا ایل دروم

اخطار:علی لطیفی دقیقه 34 و روزبه شاه علی دوست دقیقه 90(سایپا)

 

ترکیب داماش: محمد محمدی،علیرضا نظیف کار،مگنو باتیستا( از دقیقه 62 جهانگیر عسگری)،ابوذر رحیمی،محمد آبشک،حسین ابراهیمی(از دقیقه 75 افشین چاوشی)،میلاد زنیدپور(از دقیقه 73 بهنام افشه)،جونیور آلوز،محمد رضا مهدوی،حسین کوشکی،محمدغلامی.

سرمربی: مهدی تارتار.

 

ترکیب سایپا: وحید مهدی خانی،روزبه شاه علی دوست،مرتضی ابراهیمی ،ابراهیم صادقی،پیروزقربانی،جابر انصاری،عباس محمدرضایی(از دقیقه میلاد غریبی)،مهدی خیری(از دقیقه 77 علی زینالی)،علی لطیفی،کریم انصاری فرد،امین منوچهری( از دقیقه 90 نادر هوشیار).

سرمربی: مجیدصالح.

 

شرح بازی :

دو تیم داماش و سایپا در رشت در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم از بازی دور رفت خود خاطره ی تلخی به یاد دارند،چرا که داماش با یک شکست تحقیر آمیز کرج را ترک کرد و سایپا با شکستگی پای حسین آشنا،دروازه بان اول خود و خانه نشینی او لیگ را بدون او سپری کرد.

تنها محروم سایپا مجید غلام  نژاد سه اخطاره و داماش بدون محروم است .ولی علیرضاجهانبخش ،کاپیتان تیم ملی جوانان که در روسیه به سر می برد را در اختیار ندارد.

 

آن چیزی که این بازی را بیش از پیش برای رشتی ها حساس کرده ،مصاحبه ی شب قبل مهندس عابدینی بود که اعلام کرد شاید در صورت شکست داماش دیگر به دلیل عدم توانایی مالی از لیگ کناره گیری نمایند!

نیمه ی نخست با وجود حملات پر تعداد اما کم خطر تیم داماش بر روی دروازه ی سایپا گلی برای آنها به ارمغان نیاورد. شاید مهمترین اتفاق نیمه ی اول شوت زیبای کریم انصاری فرد بود که تیرک دروازه ی داماش را لرزاند.نکته ی ای که در این نیمه جلب توجه می کرد اشتباهات مدافع تازه جذب شده ی داماش حسین کوشکی بود.

 

نیمه ی دوم:

نیمه ی دوم را باید تمام و کمال به نام بدمن های فوق ستاره ی داماش در خط دفاعی نوشت.جایی که دفاع متزلزل داماش بار ها با اشتباهات ویرانگراش پایه و اساس تیم خود را ویران کردند.با قاطعیت می توان گفت که هر سه گل سایپا در این نیمه با اشتباهات مدافعان داماش به ثمر رسید.

*شرح گلها:

داماش 0 – 1 سایپا:سانتر میلاد غریبی بازیکن تازه وارد سایپا داخل محوطه ی شش قدم در تعلل مفرط بازیکنان داماش زیر پای کریم انصاری فرد قرار گرفت و او با یک شوت سر ضرب دروازه محمدی را فرو ریخت.

داماش 0 – 2 سایپا: اشتباه مهلک ابوذر رحیمی در کنترل توپ،با تیزهوشی میلاد غریبی توام شد و او پس از یک استارت چهل متری در مصافی تک به تک در برابر محمدی به فاصله ی سه دقیقه گل دوم سایپا را به ثمر رساند.

داماش 0 – 3 سایپا: یک و دوی زیبای صادقی با انصاری فرد در حالی که دفاع متزلزل داماش به احترام حرکت خوب انصاری فرد بدون واکنش مانده بودند، محمدی را با انصاری فرد تنها گذاشتند و این بازیکن گل دوازدهم خود را در لیگ به ثمر رساند.

 

*در حاشیه

– هواداران پیش از شروع مسابقه با شعارهایی تولد محمد آبشک را به وی تبریک گفتند .

– مهدی تارتار پس از دریافت گل دوم داماش به شدت از سوی تماشاگران تا پایان بازی مورد سرزنش قرار گرفت.

– شعارهای شدید و هماهنگ هواداران برای کمک از مسئولین ورزشی و سیاسی باز هم در استادیوم طنین انداز شد.

 

 

 

 

 

 

برگرفته از سایت گل