وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : در آستانه دیدار داماش برابر پرسپولیس پس از توافقات عابدینی و قویدل، درخشان دوباره سرمربی داماش شد!

به گزارش وارش اسپرت ، ظهر امروز (دوشنبه) با وساطت الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان جلسه ای ما بین امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان و شهرام قویدل در مقر باشگاه داماش برگزار شد .

 

در این جلسه طرفین پس از چند ساعت گفتگو با هم به توافقاتی دست یافتند که بر اساس آن شهرام قویدل تا پایان فصل مسئولیت مالی تیم را برعهده خواهد داشت و در صورت انجام تعهدات مالی ، رسما به عنوان مالک باشگاه به فعالیت خود ادامه خواهد داد .

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

همچنین مقرر شد حمید درخشان نیز از فردا در تمرینات آماده سازی داماش حاضر شود و دوباره به عنوان سرمربی به کار خود تا پایان فصل ادامه دهد! خبر بازگشت درخشان در حالی به گوش می رسد که پیش از این و در آستانه دیدار برابر پرسپولیس شایعات زیادی از مشاوره حمید درخشان به سرمربی و مدیرعامل پرسپولیس خبر می داد!


شایان ذکر است ، تمامی خطوط مطلب فوق دروغ سیزده نوروز بود و فاقد ارزش خبری می باشد. وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان پیشاپیش سیزده به در خوبی را برای هواداران داماش شهر باران آرزومند است .

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید