وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : پنجمین جلسه کاربران وارش اسپرت و کادرفنی داماش گیلان برگزار شد.

 

به گزارش وارش اسپرت، پنجمین جلسه پرسش و پاسخ وارش اسپرتی ها و کادرفنی داماش گیلان غروب یکشنبه با حضور جمعی از کاربران عضو وارش اسپرت و افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در سالن اجتماعات باشگاه داماش گیلان به مدت حدود 3 ساعت برگزار شد.

 

لازم به ذکر است این نوع جلسات به ابتکار وارش اسپرت در سال گذشته نیز دو بار با امید هرندی، یک بار با حمید درخشان و یک بار نیز با افشین ناظمی برگزار شد و امسال نیز برای نخستین بار برای وارش اسپرتی ها برگزار شد.

 

* برخی نکات

 

– از ساعت 16:30 و یک ساعت پیش از حضور افشین ناظمی مدیران وارش اسپرت با کاربران درخصوص برخی مسائل مربوط به سایت و جامعه مجازی به مدت 30 دقیقه گفتگو و تبادل نظر پرداختند. سپس علی احمدی سراوانی مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان به سوالات هواداران در حوزه های گوناگون مرتبط به باشگاه پاسخ داد. افشین ناظمی نیز از ساعت 17:30 پاسخگوی سوالات وارشی اسپرتی ها بود.

 

– هواداران داماش گلایه های خود از بُعد رسانه ای و باشگاه را به مدیریت رسانه و روابط عمومی باشگاه انتقال دادند و احمدی سراوانی نیز در این خصوص پاسخگو بود. سراوانی در این جلسه از شنیده شدن صدای هواداران توسط برخی مسئولین در حضور هماهنگ و پررنگ تمرین شنبه خبرداد و گفت: آیت الله قربانی گفته اند که تذکرات لازم را میدهم و مسئولین باید در حد توان خود وارد شوند.

 

– افشین ناظمی در خصوص انتقاد یکی از هواداران در خصوص شکل دفاعی تیم در برخی بازی ها به طور مشروح توضیحاتی را ارائه داد. وی در بخشی از حرف هایش در این خصوص گفت: اینکه بنده تفکر دفاعی دارم را قبول ندارم بلکه با توجه به داشته ها و هزینه ای که برای بضاعتمان انجام داده ایم مجبور هستیم که در برخی بازی ها جوانب امر را رعایت کنیم .

وی ادامه داد: نمیدانم چرا هر وقت به برخی از بازی ها مهم به خصوص پرسپولیس می رسیم داستان و حاشیه درست می کنند. به عنوان پیش از بازی پرسپولیس حلافی خودکشی می کند و دو روز قبل از بازی تمرین تعطیل می شود یا پیش از یکی دیگر از بازی ها گفتند و در بین بازیکنان شایعه شد بعد از این بازی تیم تعطیل می شود؛ یا در جایی دیگر گفتند هیچ پرداختی تا پایان فصل صورت نمیگیرد و تیم منحل می شود و مسائلی از این دست.

 

-ناظمی با بیان اینکه تا این لحظه تنها برای محمد دادرسی کارت بازی صادر شده است عنوان کرد: ما بازیکنانی مثل آبشک، کبه، عسگری و… را از دست داده ایم و اعتقاد دارم اگر قرار است بازیکنی گرفته شود باید سعی کنیم بازیکنی در این حد این بازیکنان جذب کنیم اما با وضعیت مالی فعلی مان این امر بعید است.

وی ادامه داد: با این شرایط باید بیشتر به فکر استفاده از داشته های فعلی یا بومی مان در تیم پایه هستیم.

 

– از حواشی جالب این جلسه میتوان به گفتگوی هواداران و افشین ناظمی به زبان گیلکی اشاره کرد. ناظمی در پاسخ به یکی از هواداران که به زبان فارسی سوال پرسیده بود با شوخی گفت شما فارسی هم سوال کنی من گیلکی پاسخ می دهم .

 

– نفرات حاضر در این جلسه عبارت بودند از : محمود ابراهیمی، حامد زارع طلب، مصطفی مسرور، صالح صابری، حجت قربان پور، رضا رنجبر، رضا دهکائی زاده، مصطفی رجا، سینا حبیبی ، اردوان تجلی، آرش کسمایی، رضا قربانی، حسین آدی گوزل، پرهام ملائی، عباس عبدالهی، حمزه صداقت، عارف قاسم زاده، حسام تقی پور، علی رهبر، پوریا بالازاده، رضا زارع طلب، بهراد ارجمند، علی نظرپور، عباد هدایتی، مجید محمدی،آرمین بیابانی، علی خیرخواه، مهرداد ثابت، مازیار اصغرزاده، علی احمدی سراوانی و افشین ناظمی.