در ادامه سلسله پست مطلب های معرفی بازیکنان داماش گیلان در فصل 96-1395، در این مطلب سه بازیکنی که یک بازی در مرحله نخست فصل جاری لیگ دو انجام داده اند به همراه دو بازیکن دیگر که تاکنون فرصت بازی برای داماش را پیدا نکرده اند معرفی خواهیم کرد.

*آزاد جعفرزاده متولد سال 1374 در شهر رشت و محصول آکادمی داماش گیلان است. وی در فصل جاری رقابت های لیگ دو با شماره پیراهن 30 و پست دفاع بازی می کند. جعفرزاده یک نود دقیقه کامل را برای لاجوردی پوشان رشت در مرحله نخست بازی کرده است و در مرحله دوم نیز در بازی اول به طور ثابت بازی کرد.

*صالح نوروزپور متولد سال 1372 و اهل خمام از شهرهای تابع شهرستان رشت است. او که از پایه های داماش کار خود را شروع کرده است، با شماره پیراهن 29 و پست هافبک در فصل جاری رقابت های لیگ دو بازی می کند. نوروزپور در یک بازی مرحله اول لیگ به مدت 52 دقیقه برای داماش گیلان بازی کرده است.

*سید محمد اسلامی متولد سال 1377 در شهر رشت و محصول آکادمی داماش گیلان است. وی که به برای اردوی تیم ملی جوانان که از روز بیست اسفند آغاز شده نیز دعوت شده است، در فصل جاری رقابت های لیگ دو با شماره پیراهن 28 در پست هافبک نفوذی به مدت 48 دقیقه در یک بازی مرحله نخست داماش گیلان به میدان رفته است.

*کاوه علیزاده متولد آخرین روزهای سال 1373 در شهر رشت است و پیش از داماش گیلان در تیم های دخانیات، سبحان دارو بازی کرده و فصل گذشته را نیز در تیم رهپویان رضوانشهر بوده است. وی که دروازه بان سوم لاجوردی پوشان شهر رشت به شمار می رود، در فصل جاری پیراهن 33 داماش به وی تعلق گرفته است.

*امیر دهقان متولد 1375 در شهر رشت و کار خود را از پایه های داماش گیلان آغاز کرده است. وی در تیم های دخانیات گیلان و مقاومت تهران سابقه بازی دارد و با حضور در تیم های پایه ملی ایران، توانسته قهرمانی غرب آسیا را هم کسب کند. شماره پیراهن 32 در فصل جاری رقابت های لیگ دو به دهقان تعلق گرفته است، اما تاکنون فرصت حضور در میدان را پیدا نکرده است.

 

منبع: وارش اسپرت -تارنمای هواداران داماش گیلان

www.Varesh-Sport.com

آمار: حامد الطافی

گزارش: مهرداد ثابت