پورصف شکن مهاجم گیلانی تیم پارسه تهران به داماش گیلان نزدیک شد.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، میلاد پورصف شکن مهاجم اسبق سپیدرود رشت و نساجی قائمشهر که پیش از شروع فصل جدید لیگ یک نیز زمزمه حضورش در داماش شنیده می شد برای حضور در داماش گیلان اعلام آمادگی کرد.

 

پورصف شکن که در تیم پارسه به مشکلاتی برخورده است قصد دارد تا پس از آخرین بازی تیمش از این تیم جدا شود و به همین علت طی تماسی با باشگاه داماش از مسئولین تیم خواست تا در صورت نیاز به وی شرایط حضورش در داماش را فراهم کنند.

 

شنیده ها حاکیست در همین راستا عبدالله مرغوب مسئول کمیته فنی داماش و امیر عابدینی مساعدت خود را برای جذب وی اعلام کردند و مدیرعامل داماش نیز اظهار کرده است که با مسئولین پارسه صحبت خواهد کرد و رضایت نامه این مهاجم گیلانی برای پیوستن به داماش را از آنها خواهد گرفت.

 

لازم به ذکر است، میلاد پورصف شکن پیش از شروع فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول و در زمان مربیگری علی نظرمحمدی نیز تمایلش برای حضور در داماش گیلان را اعلام و حتی در یکی از تمرینات این تیم نیز شرکت کرده بود.

در آن برهه مسئولین پارسه با توجه به اینکه پورصف شکن بدلیل مشکلات خانوادگی اش خواهان حضور در گیلان بود، تنها درخواست کرده بودند که داماشی ها یک نامه برای دریافت رضایت نامه او بنویسند اما علی رغم اعلام نیاز کادرفنی وقت داماش و رضایت پارسه ای ها، به دلایل نامشخص هیچ تلاشی از سوی مدیران ومسئولین داماش برای جذب این بازیکن صورت نگرفت!