مدافع داماش گیلان با اشاره به بدشانسی در قرعه‌کشی جام حذفی گفت: در دیدار نیمه‌نهایی با حضور هوادارانمان در ورزشگاه خانگی جشن صعود به فینال را می‌گیریم.

به گزارش وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان، میلاد‌ پورمحسن مدافع چپ داماش گیلان با اشاره به برتری داماش مقابل ماشین‌سازی در گفتگو با فارس اظهار کرد: بازی پایاپایی مقابل تیم لیگ برتری ماشین‌سازی انجام دادیم، در نیمه نخست هر دو تیم حساب‌شده بازی کردند و با تساوی به رختکن رفتیم.

وی بابیان اینکه ماشین‌سازی از روی تک موقعیت خود به گل دست‌یافت گفت: حریف در طول 90 دقیقه موقعیت خاصی خلق نکرد و از روی تک موقعیتی که داشت گل تساوی را به ثمر رساند.

مدافع داماش با اذعان به اینکه با برنامه مقابل ماشین‌سازی بازی کردند افزود: داماش در دیدار برابر ماشین‌سازی مصدومان زیادی داشت و با تیمی نصفه و نیمه به تبریز رفتیم ولی با تمام توان به میدان رفته و سرتر از حریف لیگ برتری ظاهر شدیم.

پورمحسن با اشاره به بازی منطقی داماش تصریح کرد: حریف را به‌خوبی پرس کردیم و در ضد حملات موقعیت‌های خوبی داشتیم که یکی از آن‌ها به پنالتی منجر شد و گل نخست بازی را به ثمر رساندیم.

وی با اذعان به آمادگی بدنی بالای داماشی‌ها خاطرنشان کرد: در طول 120 دقیقه بازیکنان دوندگی بالایی داشتند و درحالی‌که بازی در ارتفاع تبریز برای بازیکنان گیلانی کمی مشکل بود، توانستنیم به‌خوبی حریف لیگ برتری را مهار کنیم.

مدافع داماش با اشاره به بدشانسی داماش در قرعه‌کشی جام حذفی گفت: در پنج دیداری که در این جام برگزار کردیم در چهار مسابقه به‌عنوان مهمان به میدان رفتیم، داماش سودای صعود به فینال جام حذفی را دارد و در دیدار نیمه‌نهایی با حضور هوادارانمان در ورزشگاه خانگی جشن صعود به فینال را می‌گیریم.