سرمربی داماش گیلان گفت: داماش با پیروزی مقابل سایپا ثابت کرد که از تیم‌های لیگ برتری چیزی کم ندارد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس،ماریان پوشنیک پس از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خوبی بود و از عملکرد بازیکنانم کاملاً راضی هستم. آنها با اینکه از ابتدای بازی جلو افتادند، اما هیچگاه به لاک دفاعی فرو نرفتند و بازی خودشان را همانطور که در تمرینات تأکید کرده بودم، انجام دادند.

 

وی با اعلام اینکه به بازیکنانم اعتماد کامل پیدا کردم، افزود: مطمئنم که در بازی‌های لیگ دسته اول هم می‌توانیم مانند بازی با سایپا نتایج درخشانی را رقم بزنیم. شک نکنید داماش با این بازی ثابت کرد که از تیم‌های لیگ برتری چیزی کم ندارد.

 

پوشنیک در مورد صحنه‌ای که بازیکنان سایپا بازی جوانمردانه را رعایت نکردند گفت: به این مسائل کاری ندارم، چون یاد گرفتم در فوتبال همیشه بازی جوانمردانه انجام دهم. همانطوری که دیدید در چند صحنه پیاپی هم بازیکنان داماش بودند که اخلاق حرفه‌ای را رعایت کرده و توپ را به بیرون زدند.
وی در مورد بازی مرحله بعدی این تیم که به احتمال زیاد دیدار مقابل پرسپولیس خواهد بود، تأکید کرد: قطعاً بازی با پرسپولیس هم حساس است، اما در صورتی که این تیم موفق به صعود به مرحله بعدی شود باید منتظر قرعه‌کشی باشیم و سپس به انجام این دیدار فکر کنیم.