وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : تیم امید داماش گیلان ، ملوان استیل آذین را در رشت شکست داد .

به گزارش وارش اسپرت ، از نخستین هفته دور برگشت رقابت های لیگ برتر امیدهای کشور، عصر امروز تیم فوتبال امید داماش گیلان در استادیوم شهید دکتر عضدی رشت میزبان ملوان استیل آذین انزلی بود که در نهایت و در یک بازی کاملا برتر توانست این تیم را با نتیجه دو بر یک از پیش رو بردارد .

 

گل های داماش گیلان در این دیدار را مبین رضاپور از روی یک ضربه ایستگاهی و با ضربه سری دقیق در دقیقه 24 و مازیار متقی با شوت از راه دور و تماشایی در دقیقه 50 به ثمر رساندند . تک گل ملوانی ها نیز در دقیقه 82 دیدار به ثمر رسید .

 

امیدهای داماش گیلان که پیش از این دیدار در انتهای جدول قرار داشت توانست با این پیروزی وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

شایان ذکر است دیدار رفت دو تیم در انزلی با یک گل به سود ملوان استیل آذین خاتمه یافته بود که البته ملوانی ها از یک بازیکن غیرقانونی و صغرسنی در ترکیب خود استفاده کرده بودند تا کمیته انضباطی در خصوص نتیجه بازی رفت تصمیم گیری انجام دهد .

 

*در حاشیه

 

– حدود 300 تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. هواداران داماش در این دیدار با شور خاصی به تشویق تیم خودی مشغول بودند .

 

– هواداران داماش پس از دریافت گل دوم ملوان این تیم را در شعاری با نام استیل آذین صدا زدند .

 

– تیم جوانان داماش گیلان که هفته گذشته با اقتدار به رقابت های لیگ برتر صعود کرد ، چند بازیکن خود را برای کمک در ادامه رقابت ها به امیدهای داماش گیلان داد که برخی از آنها نیز در این دیدار به کار گرفته شدند .

 

– در سی دقیقه پایانی بازی اکثر اعضای تیم بزرگسالان داماش که برای تمرین آمده بودند از ورودی رختکن این دیدار را تماشا کردند . 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید