عصر امروز در تبریز تیم فوتبال داماش گیلان توانست در یک بازی دراماتیک بازی باخته را با اراده مثال زدنی به برد 3 بر 2 تبدیل کند و امتیاز های خود را به عدد 41 برساند تا بدون در نظر گرفتن دیدارهای این هفته،همچنان صدر نشین گروه اول لیگ یک باقی بماند.

 

داماش گیلان در نیمه اول از آغاز بر بازی مسلط بود و در دقایق اولیه بازی توانسته بود میدان بازی را از آن خود کند .در دقیقه 11 بازی با سانتر توپ از جناح چپ داماش ،بازیکن ماشین سازی با عبور توپ از سید علی حسینی  صاحپ توپ شد و نظیف کار نیز نتوانست  توپ را جمع کند و در ادامه نیز سعید شیرازی که در دفاع آخر جای گرفته بود نیز از دفع توپ عاجز ماند و در نهایت احمد پاسی مهاجم حریف در میانه هیجده قدم با نظر محمدی تک به تک شد که نتیجه آن یک گل به نفع ماشین سازی تبریز بود.

در ادامه بازی داماش گیلان توسط مهدوی و نظیف کار صاحب سه موقعیت گل شد که هیچکدام به گل تبدیل نشد. در واقع ماشین سازی در یک بازی متعادل توانست نیمه اول را با یک گل به سود خود به پایان برساند.

 

در نیم دوم این مسابقه بار دیگر تیم فوتبال داماش سکاندار میدان شد و بارها فرصت گل زنی بر روی دروازه حریف خلق کرد اما تا دقیقه 75 هیچ تغییری در نتیجه مسابقه رخ نداد تا اینکه سرانجام داماش گیلان صاحب یک ضربه کاشته از پشت هیجده قدم ماشین سازی شد که کاپیتان رضا مهدوی با زیبایی هر چه تمامتر آن را به گل اول داماش تبدیل کرد. 

دو دقیقه بعد افشین چاوشی هنرنمایی خود را به رخ حریف کشید و با عبور از سه مدافع حریف و تک به تک شدن با دروازه بان ماشین سازی ، گل دوم داماش گیلان را به ثبت رساند .

در دقیقه 90 بار دیگر داماش اینبار توسط امین ترکاشوند صاحب موقعیت شد که در نهایت توانست گل سوم داماش شهر باران را به ثمر برساند. پس از این گل بود که ماشین سازی تبریز بر حملات خود افزود تا شاید بتواند از سنگینی این شکست در شهر خود بکاهد و در نهایت در دقیقه 92 بازی توانست یکی دیگر از گل ها را توسط زننده گل اول خود جبران کند اما این گل نیز دردی از تیم ماشین سازی دوا نکرد تا در نهایت اینمسابقه با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم مهمان یعنی داماش گیلان پایان پذیرد.با این نتیجه داماش گیلان با 41 امتیاز همچنان بر صدر جدول تکیه زد و گام دیگری به سوی صعود به لیگ برتر فوتبال ایران برداشت.

 

 

 

*ترکیب داماش گیلان

بازیکنان تیم فوتبال داماش گیلان در این بازی عبارت بودند از : نظر محمدی ( دروازه بان ) مهرزاد رضایی ، سید علی حسینی ، علی نظیف کار ، سعید شیرازی ( محمد صادق طاهری )، محمد آبشک ، مصطفی حاجتی ( امین ترکاشوند ) ، رضا مهدوی ، بهنام افشه ، هاملت میختاریان ( هادی سهرابی )  ، افشین چاوشی

 

*ترکیب ماشین سازی تبریز

علیرضا ناصح قراملکی ، محمد شجاع ، مهدی قریشی ، بهمن کامل ، علیرضا عبادی ، رامین قربانی ، میثم نقی زاده ، مجتبی اسلامی ، سجاد عرفانی ، احمد پاسی و اسلاویشا جوکانوویچ.

 

 

 

*قبل از شروع مسابقه بازیکنان دو تیم و حاضران در ورزشگاه به روح مرحوم اکبر گهرخانی مدیر کل سابق تربیت بدنی استان قاتحه ای قرائت کردند.

 

*تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه به نسبت بازی های قبلی تیم ماشین سازی افزایش نسبی داشته است در حالی که تا ساعات پایانی دیروز محل برگزاری مسابقه مشخص نبود ولی علی رغم این مسئله هواداران ماشین سازی استقبال خوبی از این دیدار کردند. این دیدار در استادیوم سادگار امام تبریز برگزار شد.

 

 

*بازی بعدی داماش گیلان در شهر رشت و در برابر تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود. در بازی رفت در شرایطی که تیم داماش تا دقیقه 90 از حریف پیش بود در نهایت با نتیجه 2 بر 2 مساوی خاتمه یافت.

 

 

 

برگرفته از : سایت رسمی ماشین سازی و داماش ایرانیان