وارش اسپرت -تارنمای هواداران داماش گیلان : تیم فوتبال داماش گیلان در بازی با دومین حریف تدارکاتی ، حریف ترک خود را با 3 بر 1 شکست داد. تیم فوتبال داماش گیلان در پنجمین روز از اردوی تدارکاتی خود در ترکیه دومین بازی دوستانه خود را امروز با پیروزی پشت سر گذاشت. حریف این بار داماش گیلان ، تیم دسته اولی ترکیه " گریسن اسپور " بود .

 

مهدی دینورزاده سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار چهره ایی متفاوت در مقایسه با بازی اول از تیم ارائه داد . وی در این دیدار محمد محمدی ، مهدی مهدوی کیا ، علیرضا نظیف کار ، آلوز ، ابوذر رحیمی ، مگنوباتیستا ، عباس آقایی ، بهنام افشه ، جهانگیر عسگری ، محمد غلامی و افشین چاووشی برای داماش در ابتدای بازی به میدان رفتند. رضا مهدوی که در بازی قبلی به میدان رفته بود امروز با استراحت در کنار زمین شاهد بازی بود . بازی را داماشی ها بهتر آغاز کردند و با میدانداری آقایی و فرارهای افشه دو موقعیت عالی را از دست دادند اما تیم گریسن اسپور که از تیمهای دسته اول باشگاههای ترکیه است روی یک ضد حمله در دقیقه 10 توانست به گل دست یابد.

 

داماش پس از این گل بر شدت حملات خود افزود و توانست در پی ارسال کرنر عباس آقایی و ضربه سر زیبای چاووشی گل مساوی را در دقیقه 22 به ثمر برساند. 4 دقیقه بعد در پی ارسال مهدوی کیا این بار جهانگیر عسگری با یک ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند. (گزارش تصویری به این مطلب اضافه شد)

 

متن کامل +گزارش تصویری در ادامه مطلب

 

داماش در ادامه نیمه اول حملات بیشتری را پایه گذاری کرد اما نتوانست به گل بیشتری دست یابد .

با شروع نیمه دوم دینورزاده تغییرات دیگری در ترکیب تیم ایجاد کرد تا همه بازیکنان امکان عرض اندام پیدا کنند  . در شروع نیمه دوم سیامک سرلک جانشین عسگری شد و داماش همچنان میداندار بازی بود. از دقیقه 65 تا 70 داماش 8 تعویض دیگر انجام داد که حسینی ، جهانبخش ، مختاری ، فرزاد محمدی ، میلاد نصرتی ، فراهانی و محمد کریمی به ترتیب جانشین مهدوی کیا ، مگنو، آلوز ، غلامی ، افشه محمد محمدی و چاووشی شدند. در دقیقه 37 نیمه دوم فرار زیبای علی حسینی و پاس به بیرون وی کریمی را در موقعیت بسیار عالی قرار داد و این جوان نیز به زیبایی گل سوم داماش را به ثمر رساند. اسماعیل زاده و محمدی نیز جانشین رحیمی و آقایی شدند.

 

تمرینات داماش گیلان همچنان در گرین پارک ترکیه ادامه خواهد یافت و سومین دیدار دوستانه در این کمپ در روز پنجشنبه برگزار خواهد شد .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برگرفته از داماش ایرانیان