وارش اسپرت:

 

تیم فوتسال بانوان داماش گیلان در چارچوب هفته پنجم دور برگشت رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران، توانست در خارج از خانه در برابر تیم دوم جدول رده بندی یعنی شرکت ملی حفاری اهواز پیروز شود.

 

در این دیدار که صبح روز گذشته در سالن هلال احمر اهواز برگزار میشد،بازیکنان تیم فوتسال بانوان داماش گیلان توانستند با نتیجه چهار بر دو در برابر ملی حفاری به پیروزی دست یابند تا به رتبه ششم جدول رده بندی صعود کنند.

تیم بانوان ملی حفاری نیز به رغم این شکست با 40 امتیاز ، پس از تجارتخانه جنوب بندرعباس 41 امتیازی در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد.

 

*مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال داماش گیلان؟!

به نظر می رسد شایعاتی که از اواخر فصل گذشته به گوش میرسید ، رفته رفته رنگ واقعیت به خود میگیرد و به احتمال فراوان مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال داماش گیلان خواهد شد.

بر همین اساس مهندس امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان گفتگو با کارخانه به منظور هدایت تیم والیبال داماش گیلان در فصل آتی لیگ برتر والیبال را تایید کردند.

وی گفت:ما گفتگوهایی با مصطفی کارخانه داشته ایم و از وی درخواست برنامه برای فصل آینده لیگ برتر را نموده ایم و در صورت توافق و عقد قرارداد نهایی ، موضوع را رسما اعلام خواهیم کرد ولی تا کنون قرارداد امضاء نشده است و اگر همه چیز طبق توافق دو طرف پیش رود آنگاه به شکل رسمی موضوع را اعلام خواهیم کرد.

 

با این اوصاف در صورتی کارخانه به عنوان سرمربی انتخاب شود و با روحیاتی که از وی در ذهن داریم،داماش گیلان در فصل آینده نیز تیم کم ستاره ای نخواهد بود اما به نظر می رسد که ترکیبی بازیکنان بومی و ستاره در این تیم حضور خواهند داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

خبر دوم برگرفته از داماش ایرانیان