وارش اسپرت : تیمهای فوتبال نوجوانان و جوانان داماش گیلان موفق شدند در برابر حریفان قدرشان در خارج از خانه نتایج خوبی را کسب کنند.

 

تیم فوتبال جوانان داماش گیلان در روز دوشنبه و از ساعت 16 در اهواز به مصاف تیم صدرنشین گروه خود یعنی فولاد رفت و در نهایت توانست این تیم را با نتیجه یک بر یک متوقف کنند و این در حالی بود که داماش گل نخست این بازی را در دقیقه 8 وارد دروازه اهوازی ها کرده بود.

 این آخرین بازی جوانان داماش گیلان در مرحله گروهی بود تا در فاصله یک هفته به پایان رقابتها در مکان دوم جدول رده بندی قرار بگیرد. داماش باید منتظر نتیجه مسابقه مس کرمان و فولاد خوزستان در کرمان بماند تا در صورتی که مس در این بازی متوقف شد به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند و در غیر اینصورت از ادامه راه باز خواهد ماند.

هم اکنون تیم فولاد خوزستان با 24 امتیاز از یازده بازی صدرنشینی خود در گروه دوم لیگ برتر جوانان را مسجل کرده است.پس از این تیم داماش گیلان با 12 بازی و 18 امتیاز در رتبه دوم و مس کرمان نیز با یازده بازی و 17 امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارند.

 

همچنین عصر روز گذشته و از ساعت 16 تیم فوتبال نوجوانان داماش گیلان در تبریز و استادیوم اختصاصی تراکتورسازی میهمان تیم فوتبال جوانان تراکتورسازی تبریز بود که در نهایت توانست با تک گل نیمه اول خود در این مسابقه حساس به پیروزی دست پیدا کند تا به وضعیت خود در جدول رده بندی سر و سامان دهد.

نوجوانان فوتبالیست داماش گیلان در آخرین بازی خود از ساعت 16 روز یکشنبه 18 اردیبهشت در استادیوم عضدی رشت میزبان تیم نوجوانان مس کرمان خواهد بود.