وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان: ما مصاحبه بدی انجام نداده‌ایم و عنوان نکرده‌ایم که عابدینی از جیب خودش پول بدهد.

 

به گزارش وارش اسپرت افشین چاووشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 2 بر صفر روز گذشته داماش مقابل پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: داماش روز خوبی مقابل پرسپولیس نداشت و باید بگویم یکی از بدترین بازی‌های خودمان را به نمایش گذاشتیم.

وی با بیان اینکه روز گذشته نتوانستند بازی همیشگی‌شان را به نمایش بگذارند، افزود: البته هر تیمی روزهای خوب و بد دارد اما مقابل پرسپولیس فوتبال خوبی را به نمایش نگذاشتیم. بر خلاف ما تیم پرسپولیس روز خوبی داشت.

 

مهاجم داماش در مورد قضاوت شاهین حاجی‌بابایی عنوان کرد: داوری بد نبود اما پس از اعتراض‌های علی دایی همه سوت‌های حاجی‌بابایی به سمت پرسپولیس برگشت و خطاهایی که به نفع پرسپولیس نبود را به سود آنها می‌گرفت.

 

چاووشی درباره بازی نکردنش در این دیدار تصریح کرد: من بازیکن داماش هستم و همه تلاشم را می‌کنم که برای تیم مثمرثمر باشم. این تصمیم افشین ناظمی است که مرا بازی دهد یا نه. خوشحالم که نسبت به سال‌های گذشته آماده‌تر هستم و امیدوارم اگر به میدان می‌روم در پست خودم بازی کنم.
وی در خصوص استعفای امیر عابدینی از مدیرعاملی داماش خاطرنشان کرد: عابدینی برای داماش زحمت کشیده اما اگر در این مرحله تیم را تنها بگذارد کار درستی انجام نداده است. او تلاش زیادی کرده تا پول به تیم تزریق کند اما مسئولان نیز باید به فکر داماش باشند. به نظرم عابدینی کار درستی نکرد و باید به تیم برگردد.

 

مهاجم داماش در مورد انتقادات امیر عابدینی از بازیکنان داماش که قبل از بازی با پرسپولیس درباره مشکلات مالی صحبت کرده بودند، گفت: بازیکنان واقعا مشکل دارند و برخی از آنها حتی پول ناهار و شام ندارند. ما مصاحبه بدی انجام نداده‌ایم و عنوان نکرده‌ایم که عابدینی از جیب خودش پول بدهد. منظور ما کسانی بودند که مسئول هستند و باید به باشگاه پول بدهند. عابدینی خیالش جمع باشد که بازیکنان نیت بدی نداشتند.

 

چاووشی ادامه داد: عابدینی فکر نکند که بازیکنان علیه او جبهه گرفته‌اند. اگر مصاحبه‌ای انجام شده به این دلیل است که مسئولان و ارگان‌های مرتبط به داد تیم داماش برسند. من پول 3 فصل گذشته‌ام را به تازگی تسویه کرده‌ام. از سال گذشته هم طلب دارم و در این فصل هیچ پولی دریافت نکرده‌ام.

وی در پایان گفت: درست نیست عابدینی در این شرایط داماش را تنها بگذارد و به نظر خودم داماش بدون عابدینی هیچی نیست.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید