varesh-sport.com : در برهه ای دچار مصدومیت شدی و بعد از چند هفته توانستی مقابل پرسپولیس وارد میدان بشوی، مصدومیتت کاملا رفع شده است؟

حدود یک هفته ای است که با تیم تمرین می کنم و در بازی با پرسپولیس هم حدود 25 دقیقه وارد زمین شدم و الان هم خدا را شکر وضعیتم خوب است.

 

varesh-sport.com : عملکردت را دقایق حضور برابر پرسپولیس را چطور ارزیابی می کنی؟

کادرفنی باید نظر بدهند ، ولی از نظر خودم نسبت به دقایقی که در زمین بودم راضی هستم.

 

varesh-sport.com : بازی با پرسپولیس چطور بود؟

واقعا در این بازی مستحق برد بودیم و می توانستیم بازی را ببریم،به هر حال فوتبال است و این گونه اتفاقات می افتد و انشالله در بازی های آینده جبران کنیم.

 

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

varesh-sport.com : با توجه به عدم نتیجه گیری در بازی های اخیر و نزدیکی امتیازاتمان به مس ، بازی این هفته ما با این تیم کرمانی از حساسیت بالایی برخوردار است،شرایط این بازی را چه طور می بینید؟

واقعا بازی بسیار حساسی برای ما است و حتما باید ببریم! سه امتیاز بازی با مس از نان شب برای ما واجب تر است و حتی نباید این بازی را مساوی کنیم و باید فقط برای پیروزی و سه امتیاز  به میدان برویم .

 

varesh-sport.com : نظرت در مورد رقابت چیست؟!

من عاشق رقابت سالم هستم و هر کس بخواهد با او رقابت می کنم.

 

varesh-sport.com : افشین چاوشی همیشه در بین هواداران رشتی محبوبیت داشته است ، اما خوشحالی بعد از گل افشین چاوشی و احترام نظامی اش به میرزا باعث بیشتر شدن محبوبیتش در بین هواداران شد،استقبال مردم بعد از آن بازی را چه طور دیدید؟

میرزا اسطوره ی گیلان بود و این کار را وظیفه ی خودم می دانستم و اگر لازم باشد باز هم از این کارها برای احترام به شهرم و بزرگانش انجام می دهم. مردم هم در تمام دوران بازیگری ام همیشه حمایتم کردند و هر وقت که وارد زمین می شوم تمام سعی خودم این است که دل مردم را شاد کنم. از این که احترام من به میرزا مورد استقبال مردم قرار گرفت بسیار خوشحال شدم.

 

افشین چاووشی

 

varesh-sport.com : داماش در چند بازی اخیر خوب بازی می کند ، اما در گلزنی مشکل دارد. مشکل کجاست؟

بعضی مواقع بدشانسی هم سراغ ما می آید ولی به نظر من تمریناتمان را باید بیشتر کنیم که بتوانیم در بازی چشم بسته گل بزنیم؛ ان شاالله با تمریناتی که این هفته انجام دادیم مشکل گل زدنمان هم حل خواهد شد. نکته ی دیگر هم روحیه است ، اگر اعتقاد به بازیکن داشته باشید آن بازیکن با روحیه و اعتماد به نفس بیشتری می تواند گلزنی کند.

 

varesh-sport.com : بعد از آن آشتی فرمالیته ای (!) که قبل از بازی رفت با مازیار زارع داشته اید، ارتباطی با او داشته اید؟

(با خنده) آن طور که شما می گویید ، فرمالیته هم نبود. بعد از آن موقعیتی پیش نیامد تا با هم صحبت کنیم و بازی رفت هم که مازیار مصدوم بود و رشت نیامد. آن قدر هم که بزرگش کردند نبود و امیدوارم دیگر هم از این چیزها نبینیم ، چون هر دو تیم گیلانی هستند و این گونه رفتارها به شخصیت گیلان نمی خورد!

 

varesh-sport.com : حرفی پایانی افشین چاوشی با هواداران داماش…

بازی حساسی با مس کرمان داریم و از هوادارن عزیز داماش می خواهم که در این بازی ما را تنها نگذارند و در استادیوم حاضر شوند و همانند گذشته از تیم خودشان حمایت کنند تا انشالله بتوانیم به کمک آن ها سه امتیاز این بازی را بگیریم . با این 3 امتیاز هم شرایط مان در جدول بهتر خواهدشد و هم پیش بازی الگیلانو را برده ایم و با روحیه ای خوب به استقبال بازی با ملوان خواهیم رفت .روز جمعه منتظر هواداران هستیم…

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید