وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : (به نقل از سایت گل ) افشین چاووشی مهاجم محبوب و گلزن داماش چند مدتی است از آن آمادگی صد در صدی که هواداران دو آتیشه اش منتظر ش هستند دور است. وی را در ورزشگاه سردارجنگل دیدیم که برای تماشای مسابقه ی حساس سپیدرود با سیاه جامگان خراسان آمده بود. از وی درباره حرص و جوشی که دربازی در مقام یک هوادار می خورد پرسیدیم: آره درست می گین. الان تازه می فهمم که هوادارها چه می کشند وقتی ما توپ خراب می کنیم! واقعا در این بازی حق سپیدرود برد بود تیمی که تا دقیقه 95 جلو باشه حیفه که اون لحظه گل بخوره. امیدوارم سپیدرود هر چه زودتر سروسامان بگیره و به جایگاه اصلی اش برگرده.

 

متن کامل در ادامه مطلب

وقتی به او می گوییم داماش دوباره از یک بازی محروم شده از شدت تعجب و عصبانیت قرمز می شود چهره اش: واقعا!؟ مطمئنی؟ دیگه شورش رو در آورده اند. به تماشاگر ما فحاشی می کنند و بعد آنها را محروم می کنند. اصلا مگر چند تیم در کل کشور داریم که به اندازه داماش هوادار داشته باشد؟ خوب اگر فدراسیون دوست دارد لیگ ما مثل کشورهای جنوبی ایران باشد بگوید! مسابقات را هم بین همان تیم هایی که که تماشاگران ده ساله آنها به اندازه ی یک بازی داماش نمی شود برگزار کنند. وقتی وسط زمان داربی تهران برای ما بیش از چهار هزار نفر به ورزشگاه می روند و در همان روز مجموع تماشاگران دو بازی دیگر را می شود با دست شمرد خب نتیجه اش همین می شود، که آقایان بخواهند صورت مساله را پاک کنند.

 

می گذاریم کمی از عصبانیت افشین کم شود تا حرفهایمان را با او ادامه دهیم! چرا در بازی با فجر در ترکیب نبودی؟ راستش در بازی با پیکان مدافع تیم آنقدر به من ضربه زد که نمی توانستم بعد از بازی راه بروم! هنوزم که هنوزه است مصدوم هستم و کم کم دارم تمریناتم را جدی تر ادامه می دهم اما بازی با راه آهن حتما می رسم.

 

به چاوشی می گوییم که یکی از انتقاداتی که به تیم درخشان می شود مشکل گلزنی است، این موضوع به تو هم ربط پیدا می کند، البته قبول دارم که موقعیت های صد در صدی هم برای تو کم مهیا می شود،نظرت در این باره چیست؟  ممنونم که شما این را درک کردید. راستش تیم ما خیلی خوب بازی می کند و درخشان تیم را خوب آماده کرده اما همانطور که شما گفتید موقعیت عالی داخل هجده قدم کم آماده می شود. البته حمید خان دارند روی همین نقص کار می کنند و امیدوارم با گلزنی برای داماش جواب محبت این تماشاگر مشتاق را بدهم. من فقط می توانم بگم شرمنده هواداران هستم و امیدوارم که محرومیت داماش هم لغو شود چون سزاوار این همه بی مهری نیستیم ما!

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید