در هفته دوم از سری مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور سپیدرود رشت باید در استادیوم عضدی به مصاف سیاه جامگان مشهد برود و از حالا می توان یک استادیوم لبریز از هوادار در شهر فوتبالی رشت را پیش بینی کرد.

رشتی ها در حالی باید نخستین دیدار خانگی خود در فصل 96-97 لیگ برتر را میزبانی کنند که از آخرین میزبانی استادیوم عضدی در یک مسابقه لیگ برتری ١٢٠٨ روز می گذرد، آن هم در روزی که داماش در هفته آخر فصل 92-93 میزبان مس کرمان بود و با تساوی برابر این تیم با لیگ برتر وداع گفت.

پیش از این دوری سه ساله فوتبال رشت از لیگ برتر، هیچ گاه این خلاء نبودن تیم های رشتی در لیگ برتر به بیش از دو سال نرسیده بود و امسال سپیدرود با صعود به لیگ برتر انتظار رشتی ها را به پایان رساند.

در روزگاری که استقبال چندانی از اکثر تیم های لیگ برتری در ورزشگاه ها نمی شود، اکنون لیگ برتر مشتاقانه شاهد حضور تیمی پرطرفدار دیگری از شهرباران های نقره ای در فصل پیش رو است تا باز هم یک تیم رشتی بتواند میانگین استقبال تماشاگر در مسابقات لیگ برتر را افزایش دهد.

از قضا سرمربی آینده دار امروز سپیدرود در حالی هدایت ارتش سرخ گیلان در بازی پنجشنبه را بر عهده خواهد داشت که 1208 روز پیش در همین استادیوم و در تجربه های نخستین روزهای سرمربی گری اش در داماش لیگ برتری کسب تجربه می کرد و چرخِ روزگار دوباره رشت و نظرمحمدی را با هم به لیگ برتر برگرداند.

علی نظر هم به همراه همشهریانش برای دیدار پنجشنبه در جهنم سبز عضدی لحظه شماری می کند، زیرا سکاندار پرشور و حرارت سپیدرودی ها بی تاب کسب نخستین پیروزی لیگ برتری اش در قامت سرمربی است و چه جایی بهتر و جذاب تر از ورزشگاه خاطره انگیز رشتی ها برای این شادمانی می توان جستجو نمود!

نگارنده: مازیار اصغرزاده

 

لینک گزارش در:

ورزش سه

خبرگزاری تسنیم

سایت رسمی سپیدرود