وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : غروب سه شنبه  و زیر بارش شدید باران دو تن از مدیران وارش اسپرت به درخواست جمعی از کاربران و هواداران داماش گیلان برای تهیه گزارش از وضعیت مصدومیت محمد آبشک و مصاحبه با وی به تمرین گروهی داماش رفتند اما متاسفانه با برخورد زننده یکی از مسئولین داماش مواجه شدند .

 

مدیران وارش اسپرت که در بدو ورود با مدیر روابط عمومی و رسانه ای باشگاه داماش گیلان در خصوص هواداران گفتگو می کردند با دخالت زننده عبدالله مرغوب و توهین های وی خطاب به مدیران و کاربران وارش اسپرت و هواداران داماش گیلان مواجه شدند .

 

مرغوب در بخشی از توهین هایش با خطاب قراردادن وارش اسپرت که به عنوان نماینده هواداران در دنیای مجازی بدون هیچ گونه منت وادعایی تنها در راه اعتلای فوتبال رشت تلاش می کند عنوان کرد که تمام دردسرهای فوتبال طی دوسال گذشته از وارش اسپرت است و آن را فتنه دانست . کلمات توهین آمیز این مسئول درحالی بیان می شد که هواداران داماش در دنیای مجازی و سایر هواداران در طول مشکلات و بحران های داماش طی دوسال اخیر از هیچ تلاشی فروگذار نبودند .

 

وی که گویی هیچگاه در دربی ها ما بین تیم های رشت و انزلی حاضر نبوده است (!) عنوان داشت که فوتبال شهر به لجن کشیده شده است .

وی همچنین در ادامه ضمن قدرنشناسی حمایت هواداران داماش گیلان ، به توهین و افترا برعلیه مدیران وارش اسپرت مشغول شد . این درحالی بود که وارش اسپرتی ها با بهت و حیرت به تهمت های وی گوش می دادند و اجازه پاسخ نمیافتند و وقتی عنوان کردند که ترجیح می دهند بیشتر از این به حرف های زننده او گوش ندهند با تهدید مرغوب مواجه شدند .

 

سال گذشته در برهه ای عده ای به تحریک برخی علیه وارش اسپرتی ها موضع گرفتند اما به خاطر مشکلات و حواشی فراوان تیم سکوت کردیم اما اینبار بد ندیدیم تا گوشه کوچکی از توهین هایی که به ما و هواداران داماش گیلان شد را بیان کنیم .اگرچه دوست نداریم اشتباه اشخاص را به باشگاه داماش گیلان ربط دهیم و همچنان در راستای بهبود شرایط باشگاه تلاش خواهیم کرد اما باید بپرسیم آیا این است دستمزد دوسال تلاش وارش اسپرت برای فرهنگ سازی در دنیای مجازی و ایجاد پل ارتباطی سالم مابین هواداران و باشگاه؟

 

به هر حال کارنامه وارش اسپرت-تارنمای هواداران داماش گیلان کاملا مشخص است چرا که همواره سعی داشته تا ضمن جلوگیری از توهین ها با همکاری کاربرانش بر روی فضای استادیوم و تشویق های مثبت تاثیر گذار باشد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرد ، ضمن آنکه در بحث تلاش ها برای حل مشکلات داماش نیز نقش کاربران و هواداران داماش در دنیای مجازی غیرقابل انکار است .

گویی این کادوی دوسالگی سایت بود…!

 

پی نوشت : فایل صوتی حدود 9 دقیقه از 15 دقیقه توهین های ایشان که گویی تمامی نداشت موجود است که در صورت لزوم به عنوان سند انتشار خواهیم، اگرچه برخی کلمات به کار برده شده در این فایل قابل پخش نخواهد بود .

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید