شباهت فرهنگی و زبانی مردم زادگاهم تنکابن با مردم رشت و گیلان را از مهمترین دلایل عضویت ده ساله ام در داماش می دانم.

کاپیتان داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار وارش اسپرت گفت: جام حذفی برای مردم رشت و گیلان سرشار از خاطرات خوش گذشته است و در ادوار گذشته و یک دهه اخیر جام حذفی همیشه داماشی ها نمایش خوبی داشتند.

 

وی ادامه داد: حضور قدرتمند داماش در جام حذفی فقط به فینال 86-87 ، نیمه نهایی 91-92 ختم نمی شود، در سال گذشته و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در دقیقه 120 در آبادان و برابر تیم متمول صنعت نفت حذف شدیم، اگرچه به دلایل غیرفنی در لیگ دو حضور داریم ولی در واقع تیمی با شخصیت لیگ برتری در جام حذفی هستیم!

 

محمد مختاری در خصوص سابقه حضورش در داماش گفت: من خودم را فارغ از یک بازیکن بلکه یک عضو عاشق در یک دهه حضورم در این تیم می دانم و عاشقانه این تیم و هوادارانش را دوست دارم و تا زمانی که داماش مرا بخواهد فقط فوتبال بازی می کنم، چون دوست ندارم حسرت خداحافظی از فوتبال با پیراهن داماش برایم باقی بماند!

 

مدافع تنکابنی اظهار داشت: علاوه بر هواداران خونگرم داماشی، شباهت فرهنگی و زبانی مردم زادگاهم تنکابن با مردم رشت و گیلان را از مهمترین دلایل عضویت ده ساله ام در داماش می دانم و این احساس خوب دو طرفه را در میان مردمان هر دو شهر احساس کردم و نظیر همه تنکابنی ها، رشت را شهر خودم می دانم.