محصول آکادمی باشگاه داماش است که تمام مراحل پایه را در این تیم سپری کرد و با بیش از ۱۰ سال سابقه، در تیم بزرگسالان داماش از رکورد داران این تیم رشتی است.
سهرابی در این فصل ناچار به جدایی از داماش شد و به چوکای تالش، تیم هم گروه داماش در فصل پیش رو لیگ دو پیوست.
به همین بهانه به سراغ کاپیتان سابق تیم داماش گیلان رفتیم و در ادامه مصاحبه اختصاصی وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان با هادی سهرابی را مشاهده می کنید:

 

هادی سهرابی در خصوص تیم جدیدش این چنین گفت: چند پیشنهاد داشتم اما با توجه به شرایط خانوادگی که داشتم تمایل به خروج از استان را نداشتم و ترجیح دادم در دیگر تیم گیلان چوکای تالش عضو شوم.

 

وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت در چوکا عزم عوامل شهری برای بازگشت چوکا به دوران اوجش در سطح اول فوتبال است که با توجه به اینکه تیم خوبی را تشکیل دادند یکی از مدعیان صعود به لیگ یک خواهد بود و امیدوارم در پایان فصل شاهد صعود این دو تیم محبوب گیلانی به لیگ یک باشیم.

 

هافبک باتجربه فوتبال گیلان در خصوص لزوم اتحاد این دو تیم گیلانی در کوران مسابقات اظهار داشت: هم داماش و هم چوکا از طیف عظیم هواداری برخوردار هستند و امیدوارم در فوتبال هم نظیر طول تاریخ زیر پرچم گیلان از اعتبار خود دفاع کنند.

 

سهرابی در ادامه صحبت هایش با اشاره به مصاحبه سرپرست داماش، مبنی بر اینکه عملکرد ضعیف فنی دلیل عدم قرارگیری اش در ترکیب شده بود، بیان داشت: مم فکر می کنم بهتر باشد واقعیت را به هواداران منتقل کنند! برای مثال قبل از بازی با شموشک چطور می شود در طول هفته من در تمرینات فیکس بودم، اما به ناگاه روز بازی از ترکیب خارج می شوم؟! 
وی ادامه داد: در این دو سال مشکل از جای دیگری بود که من نتوانستم به تیمم از نظر فنی کمک کنم و خیلی مسائل دیگر که به دلیل حفظ آرامش تیم خم به ابرو نیاوردم! از طرفی خودم هم به آقای محمدرضا حاجی پور در بوکان گفتم در صورت ادامه این شرایط غیرفنی که در دو فصل گذشته در تیم شاهدش بوده ام، تمایلی ندارم که در فصل بعد در داماش باشم!
وی افزود: مگر می شود در کل هفته بهترین تمرین را داشتی باشی اما در روز بازی همه چیز تغییر کنند! به سرپرست تیم هم گفتم در مجموعه ای که نتوانم یا نخواهند که کمک کنم بهتر است که قطع همکاری صورت بگیرد.

 

وی گفت: داماش خانه من است و همیشه به موفقیتش فکر کردم و اعضای تیم می توانند شهادت بدهند که برای حفظ آرامش داماش، تبعیض های ناشی از رفیق بازی ها را تحمل کردم، اکنون هم گله ای ندارم و برای دوستان آرزوی سلامتی و برای داماش آرزوی موفقیت دارم.

 

سهرابی اذعان داشت: چیزی که برایم اهمیت داشت ابراز لطف و علاقه ای بود که هواداران داماش بعد از خبر جدایی ام به من داشتند.

 

کاپیتان سابق داماش گفت: بعد از ده سال جدایی از داماش دشوار است و قطعا دلتنگ جو مخوف عضدی و تیفوسی های داماش خواهم شد و از تمام حمایتی که در این سالها از من داشتند تشکر می کنم و مطمئنم تیفوسی های داماش به زودی مزد وفاداری شان را خواهند گرفت.

 

تصاویری از سالهای متوالی عضویت هادی سهرابی در داماش گیلان: