وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و صبای قم با حضور مهدی تارتار و عبدالله ویسی در سالن کنفرانس مجموعه عضدی رشت برگزار شد .

 

مهدی تارتار : مقابل ذوب آهن معمولی بودیم/ به بازیکنان گفته ام مراقب پاهایشان نباشند!

 

بازی با صبا به مانند بازی با تیم ذوب آهن در هفته گذشته و بازی هفته آینده ما با تیم نفت بازی بسیار سختی است چون هر سه تیم برای سهیمه آسیا مبارزه می کنند که این مطمئنا کار ما را سخت تر می کند .شما دیدید که تیم ذوب آهن به خاطر انگیزه ای که داشت چه فشاری را به تیم ما وارد کرده بود و قاعدتا صبا نیز برای سه امتیاز بازی می آید هرچند که تیم ما هم دغدغه سقوط را ندارد و به همین دلیل بدون استرس و برای کسب رتبه بهتر به دنبال 3 امتیاز مسابقه خواهیم بود.

 

مهدی تارتار سرمربی داماش ضمن بیان مطلب فوق در کنفرانس خبری پیش از بازی افزود : با تمامی بچه ها اتمام حجت کرده ایم که بازیکنانی را در این سه دیدار به میدان بفرستیم که انگیزه بالایی را داشته باشند و بازیکنانی که انگیزه لازم را نداشته باشند در ترکیب تیم جایی ندارند .

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

تارتار در ادامه گفت : با توجه به بازی معمولی ای که در مقابل ذوب آهن انجام داده ایم با بازیکنان اتمام حجت کرده ام و به آنها گفته ام که مراقب پاهایشان نباشند چون مصدومیتی هم اگر بخواهد رخ بدهد دست پروردگار است و اگر قرار باشد کسی آسیب ببیند مطمئنا آسیب خواهد دید و بازی ربطی نخواهد داشت و به همین دلیل بچه های ما می دانند که باید با تمام قدرت بازی کنند .

 

 

مربی داماش گیلان در ادامه در خصوص اینکه در مورد فصل آینده با او صحبتی شده است یا خیر گفت : تمام تمرکزم در حال حاضر برای این سه مسابقه است و می خواهیم داماش را در کنار مردم خوب این شهر و استان به رتبه خوبی برسانم .

 

وی در خصوص محرومین و مصدومین داماش در بازی فردا گفت : متاسفانه سید علی حسینی را به علت محرومیت در اختیار نداریم . محمد آبشک ، جهانگیر عسگری را هم به علت مصدومیت در کنار تیم نداریم، ضمن اینکه هادی محمدی نیز تا پایان فصل به علت مصدومیت غائب خواهد بود .

 

تارتار در پاسخ به خبرنگار وارش اسپرت که آیا فکر می کردید با توجه به مشکلات عجیب و غیر منتظره داماش در طول فصل ، اکنون در فاصله سه هفته به پایان مسابقات داماش در این رتبه و وضعیت قرار داشته باشد؟ گفت : از ابتدا هم گفته بودم که ما هرگز به سقوط فکر نمی کنیم و این پتانسیل را در همین داماش و با همین وضعیت می دیدم که در رتبه های بالای جدول رده بندی قرار بگیرد .

سرمربی داماش در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار وارش اسپرت که هر چند هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد اما آیا با توجه به بازدهی افشین چاوشی در بازیهای اخیر قصد دارید از او به عنوان بازیکن تعویضی و نیمکت نشین استفاده کنید گفت :  چاوشی همیشه بازیکن تعویضی ما نبوده و در برخی بازیها به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفته است و در برخی بازیها هم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آماده است . او انگیزه خوبی دارد و مطمئنا روی او حساب باز خواهیم کرد و در جای خود از او استفاده می کنیم .

تارتار در پایان از هواداران داماش درخواست کرد که در بازی فردا حضور پرشوری را مثل گذشته داشته باشند تا داماش بتواند با تشویق آنها به سه امتیاز مسابقه برسد .

 

 

عبدالله ویسی : به دنبال کسب سهمیه هستیم/ گواردیولا باید هم مغرور باشد!

 

بازیها به مراحل حساسی رسیده است و اکثریت تیم ها یا برای گرفتن سهمیه آسیا تلاش می کنند یا برای نیفتادن و ما هم امیدوار هستیم که در بازی فردا با انجام یک مسابقه خوب بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم ، هرچند مطئنا داماش هم برای سه امتیاز این دیدار تلاش خواهد کرد.

عبدالله ویسی سرمربی صبای قم ضمن بیان مطلب فوق در کنفرانس خبری پیش از بازی در خصوص نوسان صبا در بازیهای اخیر گفت : درست است که ما در نیم فصل دوم نتوانستیم آنطور که باید و شاید امتیاز کسب کنیم اما باید توجه داشته باشید که نیم فصل دوم بازی ها، بسیار سخت تر است و از طرفی ما در نیم فصل اول در رتبه پنجم جدول قرار گرفته بودیم و الان توانسته ایم در رتبه چهارم جدول رده بندی باشیم که این تیم ما را با این بضاعت به یک تیم قابل احترام تبدیل می کند . تمام تلاشمان برای کسب سهمیه آسیا است و مطمئنا تیمی که توانسته باشد میان تیم های خوب لیگ برتر 31 هفته در بین چهار تیم برتر جدول باشد این کار را می تواند انجام بدهد .

 

 

وی در خصوص شایعاتی که در مورد او و مذاکراتش با برخی تیم ها شنیده می شود گفت : من این صحبت ها را رد نمی کنم چون هر مربی و هر بازیکنی حق دارد برای تیم آینده خود تصمیم بگیرد و مذاکره انجام بدهد و من هم با چند تیم صحبت کرده ام اما اولویت من صبا است و تمام تلاشم این است که صبا را آسیایی کنم . مطمئنا گزینه اول من صبا خواهد بود چون به من میدان داده و اعتماد کرده است ولی اگر شرایط مهیا نبود به تیم های دیگر هم فکر خواهم کرد .

مربی صبا در خصوص شناخت خود از داماش نیز گفت : داماش در هفته های اخیر بسیار خوب و منظم عمل کرده است من بازی آخر این تیم را هم در اصفهان از نزدیک دیده ام و شناخت خوبی را نسبت به تیم داماش پیدا کرده ام .

 

ویسی که در این فصل به او لقب گواردیولا هم تعلق گرفته است در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او در خصوص شکست بارسلونا پرسید گفت : واقعا از شکست بارسلونا ناراحت شدم هر چند که باختن برای هر تیمی پیش می آید و چیز عجیبی نیست اما باید این را هم قبول کنیم که تیم هایی که در مقابل بارسلونا بازی می کنند بازی سالمی را از خود نشان نمی دهند و از زیبایی فوتبال می کاهند .

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اینکه گواردیولا در کنفرانس قبل از بازی خود گفته بود فردا در خصوص فینال صحبت خواهیم کرد مغرور نشده بود؟ گفت: وقتی که این همه بازیکن خوب و یک تیم به معنای واقعی هم داشته باشید باید هم غرور داشته باشید، ضمن اینکه من فکر می کنم غرور برای او معنایی نداشته باشد و این یک بحث روانی بود که انجام داد ولی به هر حال نتوانست موفق شود.

وی در پایان در مورد وضعیت آمادگی تیم خود گفت : خوشبختانه ما هیچ گونه محروم و مصدومی را نداریم و در طول فصل نیز هیچ وقت چنین مشکلی برای ما پیش نیامده است و امیدوارم که تمام تیم ها هیچ وقت مصدومی نداشته باشند تا بتوانند با تمام قدرت در مسابقات حاضر باشند .