وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و شاهین بوشهر با حضور مهدی تارتار و حمید درخشان سرمربیان دو تیم در سالن کنفرانس مجموعه عضدی رشت برگزار شد .

 

مهدی تارتار : داور پنالتی ما را نگرفت تا مساوی کنیم

 

چندین صحنه مشکوک به پنالتی در این بازی وجود داشت که اگر داور آنها را می گرفت روند بازی تغییر می‌کرد.

مهدی تارتار عصر امروز چهارشنبه پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تیم فوتبال شاهین بوشهر در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی انجام ندادیم و از عملکرد بازیکنانم در نیمه دوم اصلا راضی نیستم.

 

وی با بیان اینکه در نیمه اول بازیکنان ما صاحب چندین موقعیت گلزنی شدند که متاسفانه از آنها استفاده نکردند، گفت: البته چندین صحنه مشکوک به پنالتی در این بازی وجود داشت که اگر داور آنها را سوت می زد وضعیت تیم ما خیلی بهتر می شد و روند بازی به نفع ما تغییر می کرد. درمجموع بازی خوبی را از هردو تیم شاهد نبودیم.

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

وی در ادامه درخصوص برخورد ناشایست جهانگیرعسگری با او  گفت: به هرحال این بازیکن به حرف ما توجه نکرد و مطمئن باشید برخورد شدیدی با او خواهد شد و فکر نمی کنم دیگر در کنار تیم ما باشد چون مهمترین موضوع برای ما رعایت نظم و انضباط است.

 

تارتار در خصوص مصاحبه این بازیکن که گفته بود امروز تیم ما هیچ تاکتیکی مقابل تیم حریف نداشت گفت: این بازیکن فهمیده که من نسبت به چنین موضوعاتی حساس هستم به همین دلیل این مصاحبه را انجام داده است.

وی در ادامه درخصوص برنامه ای که برای بازیکنانش پس از این دیدار در نظر گرفته گفت: اگر مشکلات مالی تیممان حل شود بعد از 4-5 روز استراحت به اردو می رویم و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اضافه کرد: در این اردو می خواهیم بیشتر بر روی ساختار حمله تیمم کار کنم چون با تمریناتی که در گذشته انجام دادیم تا حد زیادی ساختار دفاعی تیمم اصلاح شده است.

وی همچنین درخصوص شعارهای تماشاگران علیه خود گفت: من به سهم خود از همه هواداران تیم داماش گیلان ممنونم که با همه مشکلاتی که وجود دارد به ورزشگاه می آیند و تیم خود را تشویق می کنند و امیدوارم آنها صبور باشند چون ما همه تلاش خود را برای موفقیت این تیم خواهیم کرد.

 

حمید درخشان

 

درخشان : باید طوری بازی می‌کردیم که حداقل امتیاز را بگیریم/ نمی‌گذارم شاهین سقوط کند!

 

باید طوری بازی می کردیم که در زمین داماش حداقل امتیاز را بگیریم که خوشبختانه موفق به انجام این کار شدیم.

حمید درخشان پس از دیدار عصر روز چهارشنبه تیم‌های فوتبال داماش و شاهین که با تساوی بدون گل در ورزشگاه شهید عضدی رشت به پایان رسید، گفت: من پیش از این بازی فقط یک جلسه تیم را تمرین دادم. نمی توانستیم ریسک کنیم و باید طوری بازی می کردیم که در زمین داماش حداقل امتیاز را بگیریم که خوشبختانه موفق به انجام این کار شدیم.

 

وی ضمن تشکر از بازیکنانش به دلیل کسب امتیاز در این بازی در خصوص تیم داماش نیزافزود: داماش تیم خوبی است که از بازیکنان جوان، دونده و با انگیزهای برخوردار است و آنها به دلیل پیروزی خود مقابل تیم راه آهن در هفته بیست و پنجم تیم از روحیه بالایی در این بازی برخوردار بودند آنا بازی خوب و منطقی را مقابل تیم ما به معرض نمایش گذاشتند.

 

درخشان در همین راستا اظهار داشت: هواداران داماش مانند هواداران شاهین از تیمشان انتظار بالایی دارند و همین موضوع باعث شده که کادر فنی و بازیکنان این تیم تحت فشار روحی و روانی قرار بگیرند. البته آنها جایگاه خوبی در جدول رده بندی داشتند اما به خاطر مشکلات مالی در جدول نزول کرده اند.

 

وی ضمن تمجید از عملکرد خط دفاعی تیم خود، تاکید کرد: اتفاقات فوتبال را نمی شود پیش بینی کرد و نباید از من انتظار معجزه داشته باشند اما من نمی گذارم که تیم شاهین به رقابتهای لیگ یک سقوط کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع خبرگزاری مهر