وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و شهرداری تبریز با حضور تارتار و عزیزی سرمربیان دوتیم برگزار شد .

 

مهدی تارتار : خوشحالم پایان خوبی داشتیم …

 

باید از تمامی خبرنگاران که در این مدت ما را تحمل کردند تشکر داشته باشم و تشکر وی‍ژه ای هم از هواداران می کنم که با وجود آنکه بازی امروز حساسیت خاصی نداشت باز هم به استادیوم آمدند و از تیم خود به بهترین نحو حمایت کردند . خوشحالم که از این بازی سربلند و روسفید بیرون آمدیم تا بتوانیم جواب محبت های آنان را بدهیم .به نمایندگی از بازیکنان از آقای مهدوی نیز تشکر می کنم که به حرکت رو به رشد تیم کمک زیادی کردند .

  

مهدی تارتار سرمربی داماش گیلان در نشست خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و شهرداری تبریز ضمن بیان مطلب فوق افزود : انصافا تیم شهرداری تبریز مثل یک تیم سقوط کرده بازی نکرد و در نیمه اول چند موقعیتی را در کنار موقعیت های ما ایجاد کرد اما در نیمه دوم بازیکنان ما نبض بازی را در اختیار گرفتند تا در نهایت پیروز این مسابقه باشیم .

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

وی در ادامه گفت : این که آغاز به چه شکل بوده چندان مهم نیست و مهم این است که چه پایانی داشته باشی. خوشحالم که پایان خوبی داشتیم و توانستیم به رتبه خوبی دست پیدا کنیم و از این که تیم را در همان رتبه ای که بوده تحویل داده ام راضی هستم . دوست دارم به این شهر کمک کنم ولی آینده من مشخص نیست اما در هر حال امیدوارم که فصل آینده داماش تیم خوبی را ببندد و بتواند به رتبه بسیار خوبی دست پیدا کند .

 

مربی داماش گیلان در ادامه افزود : در ابتدای کار بعضی افراد اطلاعات خوبی به من ندادند و این شد که نتوانستیم به آن انسجام لازم برسیم اما من همیشه سعی کرده ام به آنهایی بازی بدهم که اصلح تر و بهتر هستند و وقتی تیم و بازیکنان را بهتر شناختم تیم نیز بهتر عمل کرد .

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت مبنی بر اینکه برخلاف گفته قبلی شما، داماش باز هم از تمامی بازیکنان اصلی خود استفاده کرد و این باعث شد داماش به رتبه هفتم برسد گفت : من گفته بودم با ترکیبی وارد می شویم که در سال آینده بیشتر روی آن نظر داریم و منظورم این نبوده که از بازیکنان و ترکیب غیر اصلی استفاده می کنیم . این مسابقه برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار بود چرا که با یک مساوی ممکن بود تا رتبه های پایین جدول پیش برویم .

 

 

علی سراوانی مدیر رسانه ای باشگاه نیز در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص باشگاه گفت : دو سه ماه قبل در یک جایی عکس من را در کنار آقای تارتار گذاشته بودند و میگفتند آقای سراوانی تا کی می خواهید در کنفرانس های خبری در کنار تارتار بنشینید و از وی حمایت کنید ؟! نمی خواهم بگویم پیشگوی خوبی هستم اما من از همان ابتدا با توجه به خصوصیات فنی و اخلاقی آقای تارتار به ایشان اعتقاد داشتم و می دانستم که ایشان می توانند با این تیم به نتیجه برسند و امروز هم اعتقاد دارم که این تیم و آقای عابدینی می تواند از پس مشکلاتش بر بیایند و در فصل آینده نیز تیم خوب و یکدستی را خواهیم داشت . شاید پولدارتر نباشیم اما تیم ما تیم خوبی خواهد بود .

 

عزیزی سرمربی شهرداری تبریز

 

بیژن عزیزی : داماش در نیمه دوم بهتر از ما بود و به نتیجه رسید

 

با توجه به بضاعت و بازیکنان مصدوم زیادی که داشتیم به نظر من در نیمه اول دیدار بازی خوبی را برگزار کردیم و موقعیت هایی داشتیم که به هر ترتیب این موقعیت ها را نتوانستیم به گل تبدیل کنیم اما شکی نیست که در نیمه دوم داماش بسیار هجومی تر و بهتر از ما بازی کرد و به نتیجه رسید .

 

بی‍ژن عزیزی سرمربی شهرداری تبریز در نشست خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و شهرداری تبریز ضمن بیان مطلب فوق افزود :  در خصوص انتقادهایی که از من راجع مطرح می شود باید بگویم من زیر نظر اشخاصی مثل استیون مک لارن ، جرارد هولیه ، کرد براون و… بوده ام و باتیم زیر 17 سال کانادا مربیگری کرده ام . پس این انتقادها روی اصول نیست .

 

وی در ادامه گفت : درست است که برای چهار بازی آخر تیم به این تیم آمدم اما من به ریسک اعتقاد ندارم . چون اگر قرار نباشد من کار را قبول کنم یا شخص دیگری قبول نکند پس چه کسی قرار است سرمربی چنین تیم هایی شود؟! به هر حال باید یکی قبول کند .

 

وی در پایان گفت : برای فصل آینده هیچ صحبتی با هیچ تیمی انجام نداده ام و فکر می کنم 12 روز دیگر هم باید از ایران بروم .