وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیم های شهرداری تبریز و داماش گیلان با حضور میودراگ یشیچ سرمربی تیم شهرداری تبریز و حسین کاشی نژاد مربی داماش گیلان برگزار شد.

 

*کاشی نژاد : بازی با شهرداری تبریز مشکل بود/خلاف بازیکنمان ثابت شود برخورد می کنیم!

 

مربی تیم داماش گیلان با بیان اینکه دیدار این تیم با شهرداری تبریز یک بازی مشکل بود، گفت: ما می دانستیم که تیم شهرداری در این بازی برای برد می آید و از این رو هدف ما این بود که ابتدا از دروازه خود محافظت کرده و سپس به فکر گلزنی باشیم.

 

حسین کاشی نژاد که درغیاب ابراهیم قاسم پور، سرمربی داماش گیلان در کنفرانس بعد از بازی این تیم مقابل شهرداری تبریز حاضر شده بود، اظهار داشت: یک بازی سخت را مقابل شهرداری تبریز پشت سر گذاشتیم ولی با این وجود فرصتهای خوبی برای زدن گل برتری بخصوص در نیمه دوم داشتیم.

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

 

وی افزود: ما در نیمه اول، بازی چندان خوبی ارائه ندادیم، اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد و اگر بازیکنان ما در زدن ضربات نهایی دقت می کردند می توانستیم برنده این دیدار باشیم.

 

کاشی نژاد در ادامه با اشاره به وضعیت نامطلوب زمین چمن ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز یادآور شد: این بازی علاوه بر سختیهایی که برای ما داشت از طرفی نیز برای برنامه های تاکتیکی ما به دلیل شرایط نامساعد زمین مسابقه مشکل بود و ما نتوانستیم طبق برنامه پیش برویم.

 

وی درخصوص اخبار ضد و نقیض در خصوص انجام عمل قبیح علیرضا جهانبخش بازیکن تیم داماش گیلان که پیش از این دو بازیکن تیم شاهین بوشهر نیز این کار را در تبریز انجام داده بودند، بیان کرد: ما روی نیمکت تمرکزمان به جریان بازی بود و اصلا متوجه کار این بازیکن نشدیم اما اگر برای ما کار خلاف وی ثابت شود حتما با او برخورد خواهیم کرد.

 

وی در پاسخ به سئوالی در ارتباط با احتمال جدایی مهدی مهدوی کیا از تیم داماش گیلان، یادآور شد: هنوز رفتن این بازیکن مشخص نیست و مهدوی کیا فعلا به دلیل مصدومیت در حال استراحت است و در این خصوص باشگاه تصمیم خواهد گرفت.

 

مربی تیم داماش گیلان با اشاره به دلیل نیامدن ابراهیم قاسم پور، سرمربی این تیم به کنفرانس خبری قبل و بعد از بازی تصریح کرد: آقای قاسم پور در طول هفته تحت فشار شدیدی بود و بنابر اعلام خود ایشان نمی توانست در کنفرانس های خبری شرکت داشته باشند.

 

 

*یشیچ : نتیجه بازی با داماش راضی کننده نبود/ چمن ورزشگاه تبریز مناسب نیست

 

سرمربی تیم شهرداری تبریز پس از تساوی بدون گل این تیم برابر داماش گیلان با بیان اینکه هرگز از نتیجه بدست آمده راضی نیست، اظهار داشت: ما امروز شانسهای خیلی زیادی برای گلزنی داشتیم و می توانستیم با اختلاف گل بالا در این بازی پیروز شویم.

 

میودراگ یشیچ در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمهای شهردرای تبریز و داماش گیلان در جمع خبرنگاران گفت: ما امروز هم مثل اکثر بازیهایی که در نیم فصل اول انجام دادیم خوب کار کردیم، ولی باز هم شانس با ما یار نبود و نتوانستیم از فرصتهای بدست آمده نهایت استفاده را کنیم و به همین خاطر من اصلا از نتیجه بازی راضی نیستم.

 

وی افزود: با این حال من هیچ گلایه ای از بازیکنان تیم ندارم چرا که آنها تلاش خود را کردند و من می دانم که آنها بیشتر از من به خاطر از دست رفتن موقعیتهای تیم ناراحت هستند.

 

یشیچ در خصوص وضعیت نامطلوب زمین چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز بیان کرد: بازی کردن در چنین زمینی کار سختی است و همینکه ما توانستیم در چنین زمینی برنامه های تاکتیکی خود را تا حدودی اجرا کنیم باید از بازیکنان تشکر کنم.

 

وی افزود: همانطور که همه دیدند ما امروز هم خوب بازی کردیم و موقعیتهای گل زیادی را خلق کردیم، اما من معتقدم که در نیم فصل دوم شرایط باید بهتر شده و اشتباهات ما کمتر شود تا بتوانیم مزد بازیهای تیم خود را بگیریم.

 

سرمربی تیم شهرداری با بیان اینکه تیم داماش حریفی سفت و سخت بود، یادآور شد: ما در این بازی هرچه به آخر نزدیک می شدیم کارمان سخت تر می شد چون تیم داماش در نیمه دوم بسته تر بازی کرد و فقط یک مهاجم در زمین داشت و به همین دلیل کار ما برای زدن گل سخت تر شد.

 

وی با اشاره به جذب چند بازیکن جدید در نیم فصل دوم، اظهار داشت: ما اگر بتوانیم چهار بازیکن به ترکیب تیممان اضافه کنیم مطمئنا در نیم فصل دوم کارمان بهتر پیش می رود، اما این را هم بگویم که ما نمی خواهیم اسم را با اسم عوض کنیم و معتقدم که نفرات درج شده باید آنهایی باشند که مد نظرمان هستند.

 

یشیچ به احتمال جذب چند بازیکن از نفرات مازاد تیم تراکتورسازی تبریز در نیم فصل اشاره کرد و گفت: اگر مسئولان باشگاه تراکتورسازی آنها را در لیست فروش قرار دهند و آنها جزو نفرات مدنظر ما باشند حتما این بازیکنان را به تیم اضافه خواهیم کرد.

 

سرمربی شهرداری در ادامه اظهار داشت: ما از فردا به مدت پنج روز استراحت خواهیم کرد و پس از آن طبق برنامه ای که به هیئت مدیره داده ام از روز 25 دسامبر به اردوی یک هفته ای آنتالیا خواهیم رفت.

 

 

 

 

 

  

 

  

برگرفته از خبرگزاری مهر