وارش اسپرت -تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پس از بازی تیم های فجرسپاسی و داماش گیلان با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش و داریوش صبوری مربی فجرسپاسی برگزار شد.

 

ناظمی: سه موقعیت صد درصد گل را از دست دادیم / روی این زمین بهتر از این نمی شود فوتبال بازی کرد

 

امروز نیز همچون هفته هایی گذشته نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم و همانطور که دیدید در این بازی پیش از اینکه گل مساوی را بزنیم، سه موقعیت صد در صد گل را از دست دادیم . حتی بعد از آنکه گل مساوی را زدیم باز هم در دقیقه 91 موقعیت ایده آل گلزنی دیگری را از دست دادیم.

به گزارش وارش اسپرت، افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از تساوی دو بر دو تیمش برابر فجرسپاسی در شیراز با بیان مطلب فوق گفت: ما دو نیمه متفاوت داشتیم . در نیمه اول با توجه به آنکه با سیستم 1-2-4-3 بازی می کردیم نتوانستیم خوب عمل کنیم و به حریف در این سیستم فضا دادیم و دو گل خوردیم اما در بین دو نیمه با تغییر سیستم و پس از آن با تعویض هایی که انجام شد هم به گل رسیدیم و هم می توانستیم به گل های دیگری هم برسیم اما متاسفانه توپ هایمان به داخل دروازه نرفت.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

سرمربی داماش در خصوص داوری این دیدار گفت: داور می توانست به صحنه ها نزدیک تر باشد و قضاوت بهتری را داشته باشد اما من همچون گذشته در خصوص تصمیمات داوری نظری نمیدهم و کارشناسان باید نظر دهند.

 

وی در خصوص زمین مسابقه نیز گفت: روی این زمین نمی شود کار کرد.زمین به ضرر هر دو تیم است و نمی شود بهتر از این فوتبال بازی کرد. خدا را شکر که در این زمین نباختیم و امیدواریم که در بازی های آینده به امتیازات لازم برسیم.

 

صبوری : ما فقط باید خون دل بخوریم/این نتیجه را گردن زمین نمی اندازیم

 

کیفیت زمین را همه دیدیم اما بازیکنان ما هم مشکل داشتند و ما باخت را گردن زمین نمی اندازیم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از اوج نیوز داریوش صبوری در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل داماش عنوان کرد: در نیمه نخست واقعا بچه ها ما خوب کار کردند و بازی کاملا دست فجر بود.چند موقعیت عالی هم داشتیم با این حال نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم.نیمه دوم هم بازی دست ما بود اما چند اشتباه داشتیم.ما این مسائل را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم.

 

وی درباره داوری بازی اظهار داشت:مثل هفته قبل که همه در برنامه 90 همه دیدند و کارشناسان گفتند پنالتی بوده است.این هفته هم داور علیه ما اشتباه کرد.ما فقط باید خون دل بخوریم.داور می توانست برای ما پنالتی بگیرد و ورق برگشت.
مربی فجر درباره استعفا پیروانی عنوان کرد:پیروانی در رختکن استعفا داد اما جعفری و عاری آن را قبول نکردند.به همین دلیل از من خواستند که به نشست خبری بروم.

 

صبوری درباره کیفیت زمین گفت:کیفیت زمین را همه دیدیم اما بازیکنان ما هم مشکل داشتند و ما این نتیجه را گردن زمین نمی اندازیم.در نیمه دوم ما ضعیف نبودیم.موقعیت های گلزنی داشتیم و پنالتی هم خودش یک موقعیت است.

وی افزود:داماش در نیمه دوم عقب رفت و آمدند و از موقعیت ها استفاده کردند و توانستند بازی را ببرند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید