وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های مس کرمان و داماش گیلان با حضور بلاژویچ و تارتار سرمربیان دو تیم مس و داماش برگزار شد .

 

مهدی تارتار :  از نتیجه بازی با مس ناامید شده بودیم

 

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: خودمان هم از نتیجه بازی با مس کرمان قطع امید کرده بودیم اما هر چه خدا بخواهد همان می‌شود.

 

دی تارتار پس از تساوی 2 بر 2 برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران گفت: هفته پیش هم گفته بودم عروسی به کوچه ما هم می‌آید و همه چیز دست خدا است. خدا اگر بخواهد بهترین اتفاق‌ها را در بهترین شرایط رقم می‌زند. در بازی امروز خود ما هم از نتیجه قطع امید کرده‌ بودیم اینکه بتوانیم بعد از خوردن 2 گل به بازی برگردیم، اما در 2 دقیقه ورق برگشت و این خواست خدا بود.

 

وی در مورد صحبت‌های ابراهیم قاسمپور عنوان کرد: در این شرایط خوب نیست که حرفی بزنم تا جو باشگاه بدتر شود، اما فکر می‌کنم مرد آنهایی هستند که در داماش ماندند و در زمان بی‌پولی داماش را تنها نگذاشتند. من اگر دنبال پول بودم به پیشنهاد خوب مس سرچشمه در هفته چهارم پاسخ مثبت می‌دادم. پس من دنبال پول نبودم.

 

سرمربی داماش در مورد عکس العمل چاوشی بعد از گلزنی‌اش گفت: ما با چاوشی تمرین کرده بودیم تا از او در دقایق آخر مسابقه استفاده کنیم و برای این کار برنامه‌ریزی کرده بودیم. تعویض او تعویض خوبی بود و از این بازیکن تشکر ویژه‌ای می‌کنم که برای ما گلزنی کرد.

 

 

میرسلاو بلاژویچ : اولتیماتم نگرفته‌ام اما هر اتفاقی ممکن است بیفتد/ شوکه شدم!

 

سرمربی مس کرمان گفت: اولتیماتومی از مدیران باشگاه نگرفته‌ام اما ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.میروسلاو بلاژویچ پس از تساوی دو بر دو برابر داماش گیلان در نشست خبری گفت: شوکه شدم و نمی‌توانم حرف بزنم. در دو دقیقه همه چیز تغییر کرد. من زمان‌سنج دارم و وقت‌های اضافه را محاسبه کرده بودم. اگر داور وقت را درست محاسبه می‌کرد گل دوم داماش به ثمر نمی‌رسید. گل آنها در پایان مسابقه و در وقت اضافه به ثمر رسید.

 

وی در مورد اینکه مس با تعویض‌های اشتباه او بازی‌های برده را مساوی کرد گفت: تعویض‌های من از قبل برنامه‌ریزی شده بود و حتی تعویض آخر هم برای اتلاف وقت انجام دادم. قبول ندارم که به تعویض‌های من باختیم.

 

بلاژویچ در مورد اولتیماتوم باشگاه به او گفت: هنوز اولتیماتومی نگرفته‌ام اما نتایج تیم به گونه‌ای است که هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. ما خیلی بدشانس بودیم که اکنون در آستانه این اتفاق‌ها قرار داریم.

 

وی ادامه داد: ژمن به آینده بد‌بین نیستم و چهار‌ روز دیگر در کرمان بازی داریم. بازیکنان ما باید سریع خودشان را پیدا کنند و به بازی برگردند و بتوانیم جبران این نتیجه را کنیم.

 

بلاژویچ در مورد اینکه در پایان مسابقه قائم‌مقام باشگاه در گوش او چه حرفی زد گفت: او نکته خاصی نگفت. اگر لازم باشد خود باشگاه این مسئله را اعلام خواهد کرد.(برخی از خبرنگاران در کرمان می‌گفتند قائم‌مقام باشگاه پس از آنکه مس کرمان بازی دو برصفر برده را با نتیجه دو بر دو مساوی عوض کرد مدیران باشگاه در گوش بلاژویچ گفته‌اند که او دیگر سرمربی این تیم نیست).

 

 

 

 

 

برگرفته از خبرگزاری فارس