وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پس از بازی تیم های مس کرمان و داماش گیلان با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان و پرویز مظلومی سرمربی مس کرمان برگزار شد. این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 

ناظمی: زمین برای بازیکنان مشکل ایجاد کرد / در مجموع از بازیکنان راضی هستم

 

تاکنون هیچ تصمیمی برای نیم فصل نگرفته و به باشگاه هیچ برنامه ای را اعلام نکرده ایم زیرا همه فکر خود را بر اتمام این بازی ها قرار داده بودیم.

 

به گزارش وارش اسپرت، افشین ناظمی در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش در برابر مس کرمان با بیان مطلب فوق در خصوص بازی گفت: ما بازی مستقیم انجام دادیم و در نیمه دوم بهتر از نیمه نخست کار کردیم و آنچه می خواستیم بازیکنان داماش انجام دادند.

 

مشروح کنفرانس در ادامه مطلب

ناظمی، اظهار کرد: قصد داشتیم به کناره ها برویم تا بتوانیم از آنجا به عمق تیم مس کرمان حمله کنیم.

سرمربی تیم داماش گیلان بیان کرد: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و هر دو تیم برای پیروزی تلاش می کردند اما در پایان نتیجه مساوی شد.

 

ناظمی با اشاره به اینکه زمین تیم داماش گیلان مصنوعی و صاف است، گفت: بازیکنان تیم در بعضی از زمین ها به دلیل هموار نبودن نمی توانند به خوبی بازی کنند زیرا بازی تیم ما بر روی زمین است.

ناظمی، اظهار کرد: زمین چمن ورزشگاه کرمان خوب بود اما در بعضی جاها مشکلاتی را برای بازیکنان ایجاد می کرد. وی در رابطه با قضاوت داور این دیدار گفت: هیچگاه در مورد داوری صحبت نکرده و نمی کنم زیرا من نه داوری بلدم و نه کارشناس داوری هستم.

 

افشین ناظمی سرمربی تیم داماش گیلان با بیان اینکه در مجموع در این دیدار از بازیکنان خود راضی هستم، افزود: بازی در کرمان به دلیل ارتفاع بالا نسبت به سطح دریا برای تیم های شمالی سخت است زیرا از نظر تنفسی با مشکل روبرو می شوند.

 

همچنین پرویز مظلومی سرمربی مس کرمان در این کنفرانس خبری گفت: پنالتی در این دیدار در شرایطی که داور بسیار نزدیک به صحنه بود، از سوی کمک داور اعلام شد.

سرمربی تیم مس کرمان بیان کرد: باشگاه باید اعتراض خود را در مورد قضاوت این دیدار به کمیته داوران ارسال کند تا داور اشتباهاتش را در این دیدار برای دیدارهای آینده تکرار نکند.

وی گفت: شاید بعضی از مربیانی که در اعتراض به داوری داد و فریاد می کنند حق دارند و برای ما که حرفی نمی زنیم اینگونه قضاوت می کنند.

 

مظلومی، همچنین با اشاره به اینکه تیم مس در نیمه نخست بد بازی کرد و بازیکنان در باد بازی استقلال بودند، گفت: اما نیمه دوم بهتر بازی کردیم، موقعیت سازی شد و به گل نیز رسیدیم.

وی افزود: تیم حریف بازی بسته ای را به نمایش گذاشت و رو به بازی مستقیم آورده بود اما بازیکنان ما بر روی اشتباهات بچه گانه خود مانند دیدارهای گذشته، توپ ساده ای را که باید مدافعان براحتی دفع کنند در اثر یک بی احتیاطی در محوطه جریمه خطا می کنند و کمک داور این خطا را پنالتی اعلام می کند.

 

سرمربی تیم مس کرمان گفت: بازیکنان ما در زمین چمن ورزشگاه شهید باهنر کرمان با مشکل روبرو هستند و نمی توانند توپ را کنترل کنند و در زمین صاف بهتر بازی می کنند.

مظلومی تاکید کرد: بازیکنان تیم مس در زمین های صاف حریفان در خارج از خانه نشان داده اند که فوتبال را یاد گرفته اند و به همین دلیل دوست داریم همه دیدارهای ما خارج از خانه برگزار شود زیرا زمین ورزشگاه شهید باهنر چندان مناسب نیست.