وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پس از بازی تیم های گسترش فولاد تبریز و داماش گیلان با حضور رسول خطیبی سرمربی گسترش و افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در سالن کنفرانس مجموعه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد .

 

افشین ناظمی: در بازی های گذشته هم مستحق برد بودیم

 

دو تیم استراتژی و تاکتیک های خاص خود را داشتند تا به دروازه حریف برسند. گسترش خوب بود و ما بازی های قبلی این تیم را آنالیز کرده بودیم.نمی خواستیم دست خالی به رشت برگردیم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از اوج نیوز افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از پیروزی دو برصفر خارج از خانه تیمش در مقابل گسترش فولاد با بیان مطلب فوق گفت : به همه بازیکنان خسته نباشید می گویم. ما در بازی های قبل هم شایسته برد بودیم اما بدشانسی و بی دقتی مانع بردمان می شد.

 

متن کنفرانس سرمربیان دو تیم در ادامه مطلب

وی درخصوص اعتراض های بی مورد بازیکنان گسترش فولاد به داماشی ها گفت : شخصا به بازی جوانمردانه اعتقاد دارم. هیچکدام از بازیکنان داماش نمی خواستند وقت تلف کنند.آنها آسیب می دیدند و داور خطا اعلام می کرد.6 دقیقه وقت اضافه هم که اعلام شد برای هر دو تیم بود که این فقط به دلیل تلف شدن وقت توسط ما نبود.

 

ناظمی ادامه داد:ما در دیدارهای قبلی هم زیبا بازی می کردیم اما پیروز نمی شدیم.امروز آمدیم تا هم فوتبال زیبایی را ارائه بدهیم و هم سه امتیاز را بگیریم.

وی افزود: دو تیم دونده بودند و گسترش هم موقعیت های زیادی داشت.وقتی گل دوم را زدیم می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم چون گسترش بازی را رها کرده بود.مدافعان ما فداکارانه بازی کردند.

 

سرمربی داماش گفت:در بازی هایی که فیزیکی و درگیرانه است اشتباه بازیکن حریف تیم مقابل را به گل می رساند.امروز هم همین اتفاق افتاد.برای سه امتیاز به تبریز آمدیم و با سه دفاع بازی کردیم.اگرچه در جدول شرایط خوبی نداشتیم اما از نظر فنی وضعیتمان خوب بود.

 

در پایان این نشست، یکی از تماشاگران تبریزی (!) حاضر در کنفرانس از سرمربی داماش پرسید چرا با سیستم 1_0_9 بازی کردید که وی با خنده پاسخ داد هر وقت این سیستم را برای من تشریح کردید پاسخ شما را می دهم.

 

خطیبی: گل خوردن به شخصیت تیم لطمه می زند

 

مقابل تیم های بزرگ ما اول نباید گل بخوریم و بعد از موقعیت هایی که به دست می آید استفاده کنیم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از اوج نیوز رسول خطیبی پس از شکست خانگی تیمش در بازی مقابل داماش عنوان کرد: از طرف خودم از تماشاگران و اهالی فوتبال تبریز به خاطر این شکست خانگی عذرخواهی می کنم.فوتبال را ما بازی کردیم.آنها برای ضد حمله آمده بودند.من فکر می کنم موقعیت هایی که در نیمه اول داشتیم اگر گل می کردیم برنده می شدیم.متاسفانه از این فرصت ها استفاده نکردیم و حریف از دو موقعیت خود استفاده کرد و برد.

وی ادامه داد:ما از آغاز بازی ها در بخش دفاعی مشکل داریم و باید بازیکنان خوبی را از خارج و یا کشورمان جذب کنیم.با این وجود فکر نمی کنم تا نیم فصل چنین اتفاقی بیفتد.باید تا نیم فصل با این روند مدارا کنیم.

 

سرمربی گسترش درباره داوری بازی گفت:درباره داوری نباید اظهارنظر کرد اما این را بگویم تیم حریف زیاد روی زمین می خوابید و وقت را تلف می کرد.من نمی خواهم درباره داوری حرف بزنم اما این داور در مسابقه با استقلال هم داور ما بود.او خیلی بازی را می خواباند.درباره صحنه مشکوک پنالتی از یک کارشناس پرسیدیم که گفت پنالتی بوده است و گلی که زدیم هم آن کارشناس گفت درست بوده است.از کارشناسان می خواهم پیگیری کنند.ما که کاری نمی توانیم بکنیم .این عزیزان بازی را ببینند و نظرشان را بگویند تا ما متوجه شویم.

وی درباره اینکه دو بازیکن کناری گسترش خوب کار نمی کنند اظهار داشت:آنطوری که ما می خواستیم این دو بازیکن انجام وظیفه نکردند.البته آنها در پست های غیرتخصصی شان بازی می کردند.بازیکنی می خواهیم که به دردمان بخورد.در نیم فصل اگر شد اولویت مان بازیکن خارجی است و اگر نشد بازیکن خوب ایرانی را جذب می کنیم.هر چند ما بازی های با کیفیتی انجام می دهیم و اگر از موقعیت ها استفاده می کردیم به برتری می رسیدیم.

 

خطیبی درباره اینکه تیمش در این بازی دو گل خورد گفت:من قبلا هم گفتم که گل خوردن به شخصیت تیم لطمه می زند.مقابل تیم های بزرگ ما اول نباید گل بخوریم و بعد از موقعیت هایی که به دست می آید استفاده کنیم.مطمئنا از روز شنبه روی این مساله در تمرین کار می کنیم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید