وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و سایپا البرز با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش و انگین فیرات سرمربی سایپا برگزار شد .

 

ناظمی : با اضافه شدن دیگر بازیکنانمان در هفته های آینده بهتر می شویم

 

بازی اول بود و نمی‌توان خیلی در مورد مسائل فنی روی آن تمرکز کرد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس، افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از تساوی خانگی تیمش در مقابل سایپا البرز در نشست خبری گفت : ما چندین بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم و به جای آنها جوان‌ها را به میدان فرستادیم که البته خوب هم بازی کردند. با اضافه شدن بازیکنانی نظیر عسگری، کبه، متوسل‌زاده در هفته‌های آینده بهتر هم می‌شویم. 

سرمربی داماش یادآور شد: قبول دارم که نتوانستیم از موقعیت‌های به دست آمده به خوبی استفاده کنیم. تاکتیک ما این بود که از کناره‌ها روی دروازه سایپا فشار بیاوریم اما آنها این نقاط را بسته بودند و عملا ما به عمق رو آوردیم که توانستیم در پایان وقت‌های تلف شده به گل برسیم.

 

ناظمی با اشاره به دیدار هفته آینده مقابل ملوان و دربی گیلان تصریح کرد: از هواداران خواهش می‌کنم تا فرهنگ غنی گیلان را به نمایش بگذارند. برای ما این دیدار هم سه امتیاز دارد و حساسیت خاصی ندارد. از ملوان شناخت خوبی داریم و با توجه به اینکه بازی دوم است طبیعتا بهتر از این بازی ظاهر خواهیم شد. البته این بازی برای تماشاگران حساسیت دارد.

وی در مورد مشکل گلزنی داماش گفت: من این موضوع را قبول دارم باید خط حمله ما بهتر کار کند بی دقتی مهاجمانمان در برخی مواقع مشکل‌ساز شده و این مشکل باید در تمرینات برطرف شود تا در آینده با مشکل روبرو نشویم.

 

انگین فیرات

 

فیرات : داماشی ها با دل و جان بازی کردند / داماش طرفداران با هیجانی دارد

 

اول اینکه درباره شهر رشت شروع کنم. بابت میهمان نوازی شما متشکرم. باشگاه داماش زمین را در اختیار ما قرار داد. سایپا و داماش به هم نزدیک هستند. به غیر از این، شهر گیلان فوتبال خیز است. طرفداران خوب و باهیجانی دارند. در چنین هوایی بازی کردن خوب بود.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس انگین فیرات سرمربی سایپا البرز پس از تساوی تیمش در مقابل داماش گیلان در نشست خبری گفت : در نیمه اول خوب بودیم نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. فضای خالی زیادی داشتیم. داماش هم با ارسال توپ هوایی فشار آورد. به خاطر همین بازی سرعتی بود. وقتی یک بر صفر جلو افتادیم راحت تر بازی می کردیم اما مثل اینکه باخته بودیم استرس داشتیم. داماش با کمک طرفداران فشار آورد و ما هم در دفاع اشتباه کردیم و داماشی‌ها موقعیت ایجاد کردند.

فیرات خاطرنشان کرد: به طور کلی از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم. چیزی که تلخ است گل خوردن در وقت اضافه است. مواردی که در فوتبال نباید اتفاق بیفتد رخ داد. طرفداران پشت سر ما نشسته بودند و روبروی ما هم لیزر وبه چشمان دروازه‌بانمان و خود من می‌انداختند. این موارد را باید از فوتبال خارج کنیم. فکر می‌کنم طرفدار داماش نیستند. هیچ طرفداری برای باشگاه کار زننده انجام نمی‌دهد. برای برای مبارزه با این موارد راهکار ایجاد کرد لیزر برای چشم هم ضرر دارد و این کارها بچه گانه ای است.

وی در مورد اینکه چرا همه مربیان در رشت به حواشی می‌پردازند یادآور شد: یک بار دیگر می‌گویم هیجان زده نیستم نمی دانم چه بود هیچ ربطی به نتیجه ندارد. باید فوتبال را تمیز کرد این موضوع هم ربطی به رشت ندارد.

سرمربی سایپا در مورد اینکه چرا نسبت به حضور هواداران به داور اعتراض می‌کرد گفت: شما از داور بپرسید آیا من جر و بحث کردم. مواردی که نیست را مطرح نکنید نسبت به لیزر اعتراض کردم و نسبت به طرفدار معترض نبودم.

وی تصریح کرد: از بازیکنانم راضی نیستم. شبیه بازی تدارکاتی نبودیم. باید حق داماش هم داده شود آنها با دل و جان بازی کردند سخت‌ترین بازی‌ها بود. این تیم اگر همین گونه بازی کند بیشترین تیم ها را خواهد برد. فوتبال دو طرفه است. داماش از ته دل و جان بازی کرد. به مربی این تیم تبریک می گویم. تیمی دارد که از ته دل بازی می‌کند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید