وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و صبای قم با حمید درخشان سرمربی داماش و صمد مرفاوی سرمربی صبا برگزار شد .

 

درخشان : استرس باعث از دست رفتن موقعیت ها می شود

 

سرمربی تیم فوتبال داماش معتقد است که "استرس بازیکنان" دلیل از دست رفتن فرصت‌های گل‌زنی تیمش در بازی با صبا شده است.

حمید درخشان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر صبا گفت: همانطور که گفته بودم صبا تیم بسیار خوبی بود که فوتبال را زیبا بازی می‌کرد. ما شروع خوبی در بازی داشتیم اما از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم. 20 دقیقه اول نیمه دوم، بازی‌مان افت کرد و گل خوردیم اما با تغییر تاکتیکی که دادیم، بر بازی مسلط شدیم و توانستیم گل تساوی را بزنیم. ما می‌توانستیم بازی را ببریم، اما از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم.

 

متن کامل درادامه مطلب

در ادامه خبرنگاری از درخشان دلیل ضعیف بازی کردن حاجی‌زاده و نیکبخت واحدی را پرسید که او در پاسخ گفت: همه حریفان ما سخت هستند و فشار روی بازیکنان زیاد است. قبول دارم که این دو بازیکن ضعیف کار کردند و به همین دلیل آنها را تعویض کردم. ما به دنبال پیروزی هستیم اما گاهی فشار روانی آنقدر زیاد می‌شود که در لحظه‌های آخر تصمیم خوبی نمی‌گیریم.

وی عملکرد خط دفاع تیمش هم گفت: ما سه مدافع راست داریم که در هر بازی به برخی از آنها بازی می‌دهیم. آنها شرایط متفاوتی دارند. ما نمی‌توانیم فشار بیش از حدی به بازیکنانمان وارد کنیم. تمام بازیکنان ما آنچه در توانشان داشتند، در زمین پیاده کردند. ما می‌خواهیم روانتر بازی کنیم اما به خاطر استرس زیاد، توپ‌هایمان را زیاد لو می‌دهیم. اگر این استرس کم شود، ما هم بهتر کار خواهیم کرد.

 

 

درخشان ادامه داد: من معتقدم که وقتی تیمی می‌برد، یعنی بهتر بوده و وقتی می‌بازد، یقینا اشکالی داشته است به همین دلیل نمی‌گویم که در بازی‌هایی که نتیجه نگرفته‌ایم، بد نبودیم. هیچ تیمی کامل نیست! از صدرنشین تا قعرنشین جدول مشکلاتی دارند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. از این هفته به بعد بازی‌ها انتحاری می‌شوند و تیم‌هایی که می‌خواهند سقوط نکنند با تمام قوا به میدان می‌آیند، اگر ما برای مساوی به میدان برویم، ممکن است غافلگیر شویم و ببازیم و اگر هم هجومی بازی کنیم، ممکن است در ضدحمله‌ها گل‌های زیادی بخوریم، بنابراین باید با برنامه‌ریزی دقیقی به مصاف رقبا برویم.

 

در ادامه خبرنگار وارش اسپرت به درخشان گفت در بازی داماش و سپاهان از ارتفاع و مسئله ای گفتید که قرار بود پس از تحقیق آن را اعلام کنید، آیا تمهیداتی اندیشیده اید که سرمربی داماش گفت: در منطقه صنعتی فولادشهر کارخانه‌هایی هستند که هوا را آلوده می‌کنند اما در این فصل وضعیت بهتر است چون بارندگی بوده و کمتر هوا آلوده است. مطمئنا برابر ذوب‌آهن مانند بازی با سپاهان غافلگیر نمی‌شویم.

در ادامه خبرنگار از درخشان پرسید که آیا بهتر نبود بازیکنانی را که تازه از مصدومیت رهایی پیدا کرده‌اند به بازی نمی‌گرفت، او در پاسخ گفت: نیکبخت‌واحدی بازیکن کوچکی نیست. او آنقدر آماده شده که بتواند 40 تا 50 دقیقه بازی کند. هدف ما این بود که از او بازی بگیریم تا تجربه‌اش به بازیکنان جوان‌تر ما کمک کند. اشکال تیم ما امروز این بود که برای تصاحب توپ‌ها دیر عمل می‌کردیم.

 

صمد مرفاوی - کنفرانس بازی داماش - صبا

 

مرفاوی: تماشاگر در نتیجه تاثیرگذار است

 

حضور تماشاگر در نتیجه بازی تاثیرگذار است و داماش نیز هواداران پرشوری دارد که حامی این تیم هستند.

صمد مرفاوی عصر امروز پس از تساوی تیمش مقابل داماش گیلان در ورزشگاه عضدی رشت در جمع خبرنگاران با قدردانی از بازیکنان دو تیم، اظهار کرد: هر دو تیم بازی خوب و زیبایی ارائه کردند و از آن لذت بردم.

وی ادامه داد: باید در نظر بگیریم که ما در زمین داماش بازی می‌کردیم و داماش تیم خوب و است و نفرات خوبی نیز دارد اما با این وجود ما می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

 

سرمربی صبای قم با بیان اینکه هر دو تیم به فکر کسب سه امتیاز بودند، اذعان کرد: صبا و داماش به‌ویژه در خط حمله برنامه داشتند و در مجموع، بازی سرعت خوبی داشت.

وی اضافه کرد: از آنجا که در زمین داماش بازی می‌کردیم ابتدا می‌خواستیم برنامه‌های حریف خود را کنترل کنیم و بعد به دنبال گل باشیم که در نیمه دوم نیز به گل رسیدیم اما در ادامه گل تساوی را دریافت کردیم.

 

مرفاوی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردان خود در این دیدار، تصریح کرد: از تیم خود راضی هستم و آنچه را که می‌خواستیم بازیکنانم انجام دادند و در بخش دفاع و نیز در حمله خوب ظاهر شدیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در هفته‌های آینده با بازی‌های بهتر نتایج لازم را کسب کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال صبای قم درباره محرومیت تماشاگران در دیدار مذکور اذعان کرد: حضور تماشاگر تاثیرگذار است و داماش نیز هواداران پرشوری دارد که همواره حامی تیم خود خود هستند.

وی افزود: برای ما در مقابل داماش حضور و یا عدم حضور تماشاگر تفاوتی نمی‌کرد زیرا از حضور تماشاگران هراس نداشتیم و به فکر بازی خود بودیم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید