وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و صبای قم با حضور مهدی تارتار سرمربی داماش و عبدالله ویسی سرمربی صبا در سالن کنفرانس مجموعه عضدی رشت برگزار شد .

 

تارتار : بازی امروز مثل شطرنج بود / نمی توانیم تغییر سیستم بدهیم!

 

بازی امروز مثل یک بازی شطرنج بود و گاهی یک تیم و گاهی هم تیم مقابل بر بازی حاکم می شد . من فکر می کنم علی رغم اینکه بازی خوبی را از خود نشان دادیم اما نتیجه مساوی می توانست نتیجه عادلانه ای برای این مسابقه باشد .

 

مهدی تارتار سرمربی داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق در کنفرانس پس از بازی تیم های داماش گیلان و صبای قم گفت :فکر می کنم باید ظرف روزهای آینده بر روی ساختار حمله خود بیشتر کار کنیم چون درست است که در دو بازی اخیر گلی را دریافت نکردیم اما گلی هم به ثمر نرساندیم و در مورد تعویض ها هم باید بگویم که به نظر خودم تعویض ها برای ما مثمرثمر بود چرا که قبل از آن بازی را تا حدی از دست داده بودیم اما پس از تعویض ها تیم رو به جلوتر و بهتر عمل کرد .

 

متن کامل کنفرانس خبری پس از بازی در ادامه مطلب…

سرمربی داماش در پاسخ به خبرنگار وارش اسپرت که گفت به نظر تساوی با توجه به نوع تعویض ها و بازی برای شما قانع کننده بوده است گفت : شاید از دیدگاه شما ما می خواستیم ترکیب را دفاعی کنیم اما باید بگویم اینطور نیست و ما مرکز زمین را از دست داده بودیم و در آن دقایق حتی نزدیک بود که گل دریافت کنیم و این شد که تعویض هایی را انجام دادیم که مرکز را از آن خود کنیم و از کناره ها حمله کنیم که انصافا هم بچه هایی که به زمین رفتند در این زمینه خوب عمل کردند .

 

وی در ادامه افزود : ما هشت هفته است که نباخته ایم ، ضمن اینکه با پنالتی ای که از پرسپولیس دریافت کرده ایم مجموعا در این هشت هفته سه گل دریافت کردیم که این واقعا آمار فوق العاده ای برای ساختار دفاعمان است اما در کار حمله از بچه ها راضی نیستیم و هرچند فرصت چندانی باقی نمانده است اما باید بیشتر روی این قضیه کار کنیم .

 

تارتار در پاسخ به این سوال که اگر در پایان فصل بماند با چه تعداد از بازیکنان ادامه خواهد داد گفت : ممکن است بعضی از بازیکنان دوست نداشته باشند بمانند هر چند که حدود 80 درصد از بازیکنان داماش قرارداد دوساله دارند.  هر چقدر از مدت قراردادم می گذرد بازیکنان را بهتر می شناسم و انصافا هم بازیکن ضعیفی در تیم نمی بینم و جا دارد از مسئولین باشگاه به جهت این یارگیری تشکر کنم. هرکدام از بازیکنان هم که بعد از مدت ها وارد زمین شده اند باز هم خوب عمل کرده اند .

 

سرمربی داماش در خصوص اینکه چرا داماش دو مهاجمه بازی نمی کند گفت : ما در طول سال با این سیستم کار کرده ایم و در تمرینات بر روی آن برنامه ریزی کرده ایم و نمی توانیم یک شبه تغییر سیستم بدهیم. اگر قرار باشد تغییر سیستمی رخ بدهد باید از فصل آینده باشد و چنین چیزی در حال حاضر امکان پذیر نیست. از طرفی شاید این سیستم یک مهاجمه به نظر برسد ولی در واقع ما با سه مهاجم داریم بازی می کنیم که اکثر تیم ها هم با همین روش بازی می کنند .

 

 

سراوانی : اتفاقات بین هواداران و لیدرها را بررسی می کنم/ درصدی از وام یک میلیاردی پرداخت شده است

 

در مورد اتفاقات روی سکوها و لیدرها باید بررسی کنم و ببینم اتفاقات امروز از چه قرار بوده است .

علی سراوانی مدیر رسانه ای باشگاه داماش در حاشیه نشست خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و صبای قم ضمن بیان مطلب فوق در خصوص وضعیت باشگاه و پرداخت وام یک میلیاردی به داماش گفت : درصدی از آن مبلغ به باشگاه پرداخت شده است که ظرف امروز و فردا بین بازیکنان و اعضای باشگاه توزیع خواهد شد . منتظر این هستیم که قسمت بعدی این مبلغ نیز به دست ما برسد چون در حال حاضر با این پول می توانیم بخشی از بدهکاری ها و هزینه هایمان و چند درصدی نیز از مبالغ بازیکنان را پرداخت کنیم .

 

وی در پایان گفت : بازیکنان حدود 31 تا 45 درصد از مبالغ قرار داد خود را پیش از این گرفته اند و با این پرداخت نیز شاید حدود 2-3 درصد دیگر از قراردادشان را دریافت کنند .

 

 

ویسی : تساوی نتیجه عادلانه بود/ امیدوارم روزی بتوانم برای رشتی ها کاری انجام دهم!

 

هر دو تیم بازی خوب و جوانمردانه ای را از خود نشان دادند و باید اذعان داشته باشم که منصفانه ترین نتیجه مسابقه هم همین تساوی بود . من از نتیجه بازی رضایت ندارم اما از نحوه عملکرد بچه های خودمان رضایت داشتم و امیدوارم در هفته آینده بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم .

 

عبدالله ویسی سرمربی صبای قم ضمن بیان مطلب فوق در کنفرانس پس از بازی تیم های داماش گیلان و صبای قم گفت : بازی استرس و شرایط خاص خود را داشت که شاید بعضی وقت ها این استرس ها به مهاجمان ما نیز سرایت می کرد . اگر رضا عنایتی نبود شاید ما هم الان در اینجای جدول رده بندی نبودیم و تمام تلاش بچه های ما هم این است که رضا را آقای گل کنند .

 

وی در خصوص تشویق خود توسط هواداران داماش نیز در پایان گفت : من امروز واقعا شرمنده رشتی ها شدم . جنوبی ها و شمالی ها همیشه نشان داده اند که انسان های خونگرمی هستند و امروز نشان داده شد که فاصله شمال و جنوب فاصله جغرافیایی آن نیست و قلب ها به همدیگر نزدیک است . امیدوارم با این لطفی که به من داشته اند همیشه موفق باشند و من یک روزی بتوانم یک کاری برای رشت انجام بدهم !