وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و ملوان انزلی با حضور امید هرندی و فرهاد پورغلامی سرمربیان دو تیم داماش و ملوان برگزار شد .

 

هرندی : ملوان نقاط ضعف خود را پوشش داده بود/آقای درودگر مظلوم نمایی نکنید!

 

بازی تحت تاثیر سکوها از لحاظ فنی تحت الشعاع قرار گرفت و کیفیت فنی لازم را نداشت .

امید هرندی سرمربی داماش گیلان پس از بازی تیمش در مقابل ملوان انزلی ضمن بیان مطلب فوق افزود: ملوانی‌ها نقاط ضعف خود را بسته بودند…وقتی من بازی‌های ملوان را دیدم خوب این تیم را آنالیز کردم اما آنها نقاط کور خود را ترمیم کرده بودند. با این حال بچه‌ها دو موقعیت خوب به دست آوردند و کمی جذابیت بازی را بیشتر کردند اما متاسفانه حواشی‌ اجازه نداد فوتبال کیفیت لازم را داشته باشد.

 

سرمربی داماش در پاسخ به این سوال که چرا تیم شما هجومی بازی نمی‌کند عنوان کرد: ترکیب من با حضور چاووشی و یک مهاجم دیگر هجومی بود. یکی از مشکلات ما در این بازی این بود که ابراهیمی آمادگی کامل را برخلاف داربی های گذشته نداشتهاست . هر وقت این بازیکن خوب بوده ما موفق بودیم و هروقت بد بوده ناموفق اما حق را به ابراهیمی می‌دهم. او نباید در تمام بازی‌ها خوب باشد. در نیمه دوم افشین چاووشی را به سمت چپ بردم اما باز هم جواب نگرفتیم. اگر جهانبخش قدر فرصت‌های خوب خود را می‌دانست برنده می‌شدیم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

هرندی تأکید کرد: به دلیل بدنسازی نامناسب پیش از فصل به لحاظ بدنی دچار مشکل هستیم.قرار بود 23 روز تعطیل باشد که یک هفته آن رفت و امیدواریم بتوانیم در این مدت تعطیلات تیم را به آمادگی لازم برسانیم .

وی افزود : بچه‌های ما خسته هستند و ما قبل از این بازی فقط یک جلسه تمرین کردیم. بقیه آن را در راه کرمان به تهران و تهران به رشت بودیم.

 

در ادامه خبرنگار وارش اسپرت گفت متاسفانه برخلاف تلاش های باشگاه داماش ، مدیرعامل ملوان با مصاحبه هایی از هفته های گذشته تا حتی روز گذشته حاشیه سازی می کرده اند و حتی بعد از بازی نیز در مصاحبه با دوربین نود صحبت هایی خارج از مسئولیت خود بیان کردند . ایشان حتی معنی حرف شما که از هفته هفتم و هشتم تیم خوب می شود را (درحالیکه منظور هرندی به تعطیلات بود ) جور دیگر تعبیر کردند که امید هرندی در پاسخ با انتقاد از درودگر مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: ایشان گویا کلا متوجه برخی حرف ها نمی شوند و چشم هایشان را بسته اند . کدام مربی اول بازی بلندگوی ورزشگاه را دستش می‌گیرد و می‌گوید بی‌احترامی نکنید؟ کدام مربی بازیکن خود یعنی افشین چاووشی را مجبور می‌کند به عیادت مازیار زارع برود؟ از الماسخاله رئیس هیات فوتبال گیلان بپرسید که آیا چاوشی می‌خواست این کار را انجام دهد یا خیر.

 

هرندی در حالی که برخلاف گذشته عصبانی شده بود اضافه کرد: شما دیدید همه می گفتند امروز در ورزشگاه عضدی هواداران ما همه کار کردند، مگر هواداران ملوان ساکت نشسته بودند؟ شاید آقایان دوست دارند ما 11نفر را از زمین بیرون بکشیم، دروازه خودمان را هم باز بگذاریم و بگوییم بیایید در رشت به ما گل بزنید.

 

وی سپس با اشاره به صحبت های ابتدایی و پیش از شروع کنفرانس علی سراوانی مدیر رسانه ای داماش که به نقل از مدیرعامل داماش اعلام کر پیشاپیش جرایم احتمالی را می پذیرد ادامه داد : کدام باشگاه می‌گوید اشکالی ندارد هواداران ما را محکوم کنید. تا الان اینقدر عصبانی نبودم،ایشان نباید اینقدر مظلوم نمایی کند. بس است چرا اینقدر همه چیز را می خواهند بر علیه ما انجام دهند و سر ما را ببرند؟ مگر حرکت آقایان قبل از این بازی را فراموش کرده‌اید که حاشیه سازی کردند. صحبت‌های آقای درودگر نقشی در حاشیه‌ها نداشت؟ ما تمام تلاش خود را انجام دادیم که حاشیه پیش نیاید اما آقایان که طرف حساب ما بودند فقط حرف زدند و هیچ اقدامی نکردند. شما بگویید که چه کاری برای جلوگیری از حواشی سکوها انجام دادند غیر از آنکه خود نیز در مسائلی که به آنها مربوط نمی شد دخالت کردند ؟

 

وی ادامه داد : آقایان خود را در جایگاه کمیته انضباطی هم قرار می دهند و یا برای استادیوم می خواهند تعئین تکلیف کنند و هوادار تیم تا روز گذشته نمی دانست به کدام استادیوم بیاید و بعد ما با این کارها انتظار هم داریم .

 

 

پورغلامی : می توانستیم پیروز شویم

 

شروع بسیار خوبی در نیمه اول داشتیم. سه موقعیت گلزنی به دست آوردیم و بازیکنان حریف را از کار انداخته بودیم اما متأسفانه به گل نرسیدیم.

 

فرهاد پورغلامی سرمربی تیم ملوان انزلی پس از دیدار تیم در مقابل داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق گفت : داماشی‌ها برای سمت راست ما برنامه ریزی کرده بودند اما اجازه ندادیم حریف به هدف خود برسد. یارهای کلیدی آنها را با پاس‌های کوتاه مهار کردیم و به همین دلیل در نیمه اول نسبت به حریف برتر بودیم. در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم اما در دقایقی داماشی‌ها نبض بازی را در دست گرفتند. در نیمه دوم 60درصد بازی برای ما و 40درصد برای داماش بود. هدف ما کسب 3 امتیاز بود و مستحق برد بودیم.

در همین هنگام یکی از خبرنگاران گفت بازی از لحاظ تاکتیکی هیچ چیزی نداشت پس چطور می‌گویید ما موقعیت داشتیم و نبض بازی دست ما بود که پورغلامی گفت: این نظر شماست. ما سه موقعیت داشتیم؛ نزهتی، رافخایی و اولادی فرصت‌های ما را خلق کردند. در نیمه دوم دروازه بان ما حتی یک بار هم زمین نخورد. نظر هر فردی برای خودش مهم است و من نظر خودم را اعلام کردم.

 

وی گفت: در این بازی یکی از بهترین بازیکنان خود یعنی زارع در اختیار نداشتیم که کمی کار برای ما مشکل شد اما جایگزین‌های او خوب عمل کردند.

پورغلامی در جواب این سؤال که چرا علیرغم تلاش های فراوان باز هم حواشی بازی داماش و ملوان بیش از حد بود تاکید کرد: من یک کلام هم درباره حواشی‌ حرف نمی‌زنم.

سرمربی ملوان در پاسخ به این سؤال که قبول دارید دو تیم محتاط بازی کردند، اظهار داشت : در نیمه اول فشار بازی روی ما زیاد بود اما جرأت حمله کردن را داشتیم. در نیمه دوم به دلیل فشارهای بازی‌های قبلی کمی قوای دو تیم تحلیل رفت. داماش مقابل نفت به میدان رفته بود و ما 4 روز قبل برابر استقلال پرقدرت بازی کرده‌ایم اما در کل بازی بدی نبود.

 

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که چرا فشارها روی مربیان داماش و ملوان زیاد است نیز گفت: باید به امید هرندی کمک کنیم. او جوانی است که قطعا می‌تواند به داماش کمک کند. هرندی بهتر از مربیان غیربومی است که وقتی دیدند داماش هیچ پولی ندارد او را آوردند. باید از ایشان حمایت کرد اما باید این موضوع را بگویم برخی خیال می‌کنند وقتی یک تیم پول دارد باید قهرمان آسیا شود.

پورغلامی افزود: همیشه برای یک تیم زمان نیاز است. ما در فصل جاری بازیکنانی مثل دغاغله، مسلمان و همرنگ را از دست دادیم و جایگزین‌های خوبی برای این بازیکنان آوردیم اما نیازبه زمان داریم. کارهای تاکتیکی با یک تیم کار یک روز و دو روز نیست بلکه فرصت می‌خواهد. نمی‌گویم فشارها از کجاست اما خودتان اگر نگاه کنید متوجه می‌شوید. 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید