وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : (English) کنفرانس خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و نفت تهران با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان و یحیی گل محمدی سرمربی نفت تهران در سالن کنفرانس مجموعه شهید دکتر عضدی رشت برگزار شد .

 

ناظمی: مشکلات مالی تمرکز بازیکنان را به هم زده است / مطالب هواداران در وارش اسپرت را می خوانم

 

با توجه به مشکلاتی که طی چند روز اخیر با آن مواجه بوده ایم تمرینات چندان خوبی را پشت سرنگذاشتیم ولی بچه ها تلاششان را کردند.

به گزارش وارش اسپرت افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از تبریک روز خبرنگار در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش در مقابل نفت تهران با بیان مطلب فوق گفت :  اگرچه با توجه به اینکه در شهر خودمان بازی می کنیم از نتیجه ناراضی ام اما از تلاش بازیکنانم رضایت دارم. شرمنده تمام هواداران هستیم که نتوانستیم دو بازی خانگی را ببریم .

 

متن مشروح کنفرانس در ادامه مطلب

سرمربی داماش در خصوص اینکه چرا از هادی سهرابی در پست دفاع راست استفاده می کند گفت : هادی سهرابی در سه بازی آخر فصل گذشته برابر تیم هایی مثل استقلال و سپاهان در این پست قرار گرفت و خوب هم جواب داد. این درست که پست اصلی هادی سهرابی دفاع راست نیست اما با توجه به ظرفیت ها ترجیح دادیم که از او در این پست استفاده کنیم .

وی افزود : متاسفانه شرایط تیم به شکلی است که بازیکنان تمرکز لازم را در تمرینات ندارند و مشکلات مالی این تمرکز را به هم زده است . من فکر می کنم اگر کمی به لحاظ روحی ، روانی و مالی شارژ شوند تیم روند نتیجه گیری مناسبی را داشته باشد.

 

ناظمی درپاسخ به خبرنگاری که از دو دیدار سخت آینده مقابل فولاد و استقلال و تاثیرگذاری مشکلات مالی پرسیده بود گفت : از جنبه فنی ما تمام تلاشمان را به کار می گیریم و بر روی نقاط ضعف و قوت تیم های مقابل کار خواهیم کرد اما متاسفانه مشکلات ما در بحث مالی هنوز حل نشده است و سه سال است که با این مشکلات رو به رو ایم. پیش از بازی نفت بازیکنان قصد نداشتند که تمرین بکنند اما با صحبت هایی که با آنها کردیم به تمریناتشان ادامه دادند. به هر حال قرار است چهارشنبه جلسه ای را با مدیرعامل داشته باشیم تا ببینیم که اوضاع به چه شکل خواهد بود.

وی ادامه داد : من هم تا جایی می توانم با بازیکن صحبت کنم تا مدارا کند اما بازیکن هم حق دارد و زندگی دارد . متاسفانه مشکلات مالی ما مدت هاست به همین شکل مانده و تغییری ندارد و باید درنظر بگیریم که برخی بازیکنان شغلشان همین است و منبع درآمد دیگری ندارند .

 

در ادامه خبرنگاری با انتقاد از امیر عابدینی به دلیل عدم پیدا کردن اسپانسر برای داماش از مصاحبه وی در خصوص دخالت در امور فنی نیز انتقاد کرد و گفت که وی باید در خصوص عملکرد داماش نیز پاسخگو باشد. سرمربی داماش در پاسخ گفت : من در کنفرانس قبل هم گفتم که ایشان صاحب تیم هستند و می توانند هر نظری را بدهند اما آن چیزی که واقعیت دارد این است که ما با هم مشورت می کنیم اما در نهایت آن چیزی که کادر فنی تصمیم میگیرد انجام می شود و این را از بازیکنان هم می توانید بپرسید. من آن مصاحبه را ندیدم اما واقعیت امر همینی است که گفتم.

 

ناظمی در پاسخ به خبرنگار وارش اسپرت که با اشاره به سه تساوی پی در پی داماش در سه بازی پیاپی از تشویق هواداران پرسید در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس گفت : من دست تک تک این هواداران را می بوسم که اینقدر به ما احترام می گذارند و عاشق تیم خودشان هستند. من مطالب و کامنت های سایت وارش اسپرت را همیشه می خوانم …شاید هواداران کمتر ما را از نزدیک ببینند اما همیشه با استفاده از این سایت حرف هایشان را در فضای مجازی می بینیم و استفاده می کنم. واقعا از همه این هواداران ممنون هستم که اینقدر شرمنده مان می کنند .

 

 

گل محمدی: از بازیکنانمان راضی هستم / تساوی حق واقعی دو تیم بود

 

بازی سخت و جانداری از سوی هر دوتیم و مخصوصا تیم ما بود . از تمام بازیکنان تیم راضی هستم و فکر می کنم در سه بازی تیم مان این بهترین بازی مان بود.

 

به گزارش وارش اسپرت ، یحیی گل محمدی سرمربی نفت تهران پس از تساوی تیمش مقابل داماش گیلان با بیان مطلب فوق گفت : با توجه به شرایط زمین و نور کم استادیوم بچه های ما بازی خوبی را انجام دادند و این بازی برایم ارزش یک برد را داشت .

وی افزود: ما در نیمه اول خیلی خوب بازی را اداره کردیم امانیمه دوم شرایط متفاوتی داشت و هر دوتیم در بحث هجومی عملکرد خوبی را داشتند . داماش در اواخر نیمه دوم فشار زیادی را وارد کرد اما به نظر من یک امتیاز حق واقعی هر دو تیم بود .

وی افزود : بازی کردن در خانه حریف سخت است چرا که هم تیم مقابل از شرایط میزبانی استفاده می کند و هم داوری کمی نسبت به تیم میزبان مهربان تر است که امروز هم شاهد این مهربانی بودیم .

 

سرمربی نفت در خصوص اعتراضات عجیب خود به داوری گفت: در برخی صحنه ها خطاهای بی موردی میگرفت و گاها برعلیه ما سوت می زد. اما در مجموع تیم داوری خوب کار کرد و به آنها خسته نباشید میگویم . 

 

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید