وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های داماش گیلان و پیکان تهران با حضور امید هرندی سرمربی داماش و عبدالله ویسی سرمربی پیکان در سالن کنفرانس مجموعه عضدی رشت برگزار شد .

 
 
امید هرندی : این پیروزی را به هواداران و عابدینی تقدیم می کنم

 

از مردم و هواداران خوبمان که از دقیقه یک تا دقیقه نود تیم شان را تشویق کردند تشکر می کنم و این برد را از طرف کادرفنی ، بازیکنان و تمامی عوامل تقدیم می کنم به آنها و مهندس عابدینی که واقعا حمایت همه جانبه ای از ما داشتند .

امید هرندی سرمربی داماش گیلان در کنفرانس خبری پس از بازی داماش گیلان و پیکان تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت : بازی خیلی خوبی بود و من فکر می کنم بچه ها تمام تلاششان را کردند، با توجه به اینکه تیم هنوز نتوانسته است خستگی بازی بندرعباس را از خودش دور کند . علی رغم این خستگی همه آنها مردانه جنگیدند و من از تمامی آنها تشکر می کنم و دستشان را می بوسم .

 

وی ادامه داد : داماش واقعی را از هفته هفتم و هشتم به بعد خواهید دید ، چرا که داماش هنوز نتوانسته است که خود را به خوبی آماده کند .

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

 

سرمربی داماش در خصوص انتقاد از ساختار دفاع تیم گفت : وقتی شما با چهار دفاع بازی می کنید ، خطاها فورا به چشم می آید چون هیچکدام از دفاع ها پوشش ندارند و هم باید مراقب جلو باشند و هم مراقب عقب . همانطور که گفتم بازیکنان ما هنوز از بازی بندرعباس خسته اند و این اشتباهاتی که امروز دیده شد به خاطر همین مسئله بوده است .

وی افزود : ما در هفته گذشته دو روز از 5 روز را به بچه ها استراحت دادیم و یک روز را هم ریکاوری داشتیم و این یعنی اینکه ما فقط دو روز توانستیم تمرین داشته باشیم که با تمامی این اوصاف از بچه ها ممنون هستم چرا که تمام تلاششان را کردند و از نتیجه بازی هم رضایت دارم .

 

کنفرانس خبری داماش - پیکان تهران

 

هرندی در ادامه گفت : پیکان تیم خوبی است و مطمئن باشید این تیم از چند هفته آینده می تواند به انسجام خوبی برسد و یقه تمام تیم ها را خواهد گرفت .

وی در خصوص این جمله یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه به نظر می رسید داماش بعد از زدن گل پنجم بازی را ول کرده و اشباع شده اند گفت : این مسئله درست است اما بازیکنان ما سیراب نشدند بلکه خسته بودند و به لحاظ توان بدنی زیر سایه بازی بندرعباس بودند.

 

امید هرندی در خصوص داوری مسابقه گفت : بنده ، کادرفنی ، مدیرعامل و تمامی اعضای باشگاه داماش همیشه به تیم داوری احترام گذاشته و خواهیم گذاشت اما واقعا نباید در شهر ما سرمان را ببرند! امیدوارم که اشتباه کنم اما به نظر من داور در خصوص پنالتی آخر بازی درست نتوانست تصمیم بگیرد که شاید به خاطر زاویه ایستادن او بود . در یکی از صحنه ها هم بازیکن حریف امین متوسل زاده را در محوطه جریمه سرنگون کرد که امیدوارم در اینجا هم اشتباه کرده باشم .

 

عبدالله ویسی

 

ویسی : موقعیت های داماش گل شد، مال ما نه!

 

عبدالله ویسی پس از پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و پیکان تهران گفت : گرچه در این دیدار تیم فوتبال پیکان پنج گل دریافت کرد اما حقش شکست نبود.

در این دیدار موقعیت های تیم فوتبال داماش گیلان به گل تبدیل شد اما موقعیت های ما به هدر رفت و به همین دلیل متحمل شکست شدیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران ضمن بیان مطلب فوق افزود : البته تماشاگران از دیدار تیم های فوتبال داماش و پیکان لذت بردند چون یک بازی سراسر هجومی را شاهد بودند که نتیجه آن به ثمر رسیدن هشت گل بود.

ویسی ادامه داد: به هر حال از بازیکنانم راضی هستم چون زحمت خود را کشیدند و امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم علاوه بر ارایه یک بازی زیبا، نتیجه دلخواه را نیز کسب کنیم.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید