وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پس از بازی تیم های ذوب آهن اصفهان و داماش گیلان با حضور سرمربیان دو تیم برگزار شد . این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب آهن خاتمه یافت .

 

درخشان : روی بد فوتبال را لمس کردیم / برکناری من شایعه است!

 

تیم ما خیلی خوب بازی کرد. ذوب‌آهن معمولا موقعیت‌های گلزنی زیادی روی دروازه حریفان خلق می‌کند. اما ما امروز موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم و موقعیت گل‌زنی هم داشتیم که از آن استفاده نکردیم. روی یک غفلت هم گل خوردیم. روی بد فوتبال را لمس کردیم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس حمید درخشان سرمربی داماش گیلان پس از شکست یک برصفر تیمش در اصفهان و مقابل ذوب آهن با بیان مطلب فوق گفت : مستحق باخت نبودیم و بازیکنانم خیلی تلاش کردند اما در یک لحظه آنچه که نباید اتفاق افتاد و شکست خوردیم. به بازیکنانم خسته نباشید و به تیم حریف بابت این برد تبریک می‌گویم. در دقایق پایانی استرس داشتیم که باعث گل ‌خوردن ما شد. دریافت گل در وقت‌های اضافه خیلی عادلانه نیست. اما بازیکنان باید بدانند تا قبل از سوت پایان نباید تمرکز خود را از دست بدهند و در دقیقه 91 ما تمرکز لازم را نداشتیم. اما این باخت چیزی از شایستگی‌های ما کم نمی‌کند.

 

مشروح کنفرانس در ادامه مطلب

درخشان در مورد اینکه شایعه برکناری او منتشر شده است، گفت: اصلا چنین چیزی وجود ندارد و مطرح کردنش هم اشتباه است. ما امروز مستحق باخت نبودیم با این حال برخی دوستان به من خیلی لطف دارند و شایعه‌سازی می‌کنند و چنین حرف‌هایی را می‌زنند.

 

سرمربی داماش در مورد اینکه با برخی بازیکنان مشکل شخصی دارند، گفت: اصلا چنین چیزی نیست، من به دنبال تسویه حساب نیستم. بلکه مصلحت تیم را در نظر می‌گیرم. این حرف‌ها شایعه‌سازی است.

درخشان در مورد بازی‌های سخت این تیم در ادامه لیگ گفت: همه بازی‌ها سخت است اما تلاش می‌کنیم جایگاه داماش را ارتقا دهیم، گل‌خوردن در دقایق پایانی نشانه استرس بازیکنان است. شانس با ذوب‌آهن یار بود که پیروز شد و امیدوارم در بازی‌های آینده بهتر بازی کنیم.

 

سرمربی داماش در مورد بازگشت نیکبخت به تهران به خاطر مسائل حاشیه‌ای گفت: من در این مورد چیزی نمی‌دانم، این حرف‌ها شایعه است. نیکبخت بعد از مسابقه قبلی ما بدون آنکه به من بگوید به تهران آمد. بنابراین از من اجازه نگرفته است و دیگر هم نمی‌تواند سر تمرین بیاید. برود مشکلش را با باشگاه حل کند.

وی در مورد اینکه نیکبخت از عابدینی اجازه گرفته،‌ گفت: من از این مسئله بی‌خبرم اما اگر عابدینی اجازه داده مدیر تیم است.

 

کاظمی: خوب نبودیم اما از داماش بهتر بازی کردیم/ پرسپولیس به دنبال جام حذفی است

 

این برد را مدیون تمام رسانه‌ها و حمایت آنها و همچنین حضور هواداران خونگرم و خوب اصفهانی هستم زیرا در بین تماشاگران پرچم سپاهان را دیدم و این نشانه مودت و دوستی است. پیروزی آسیایی را به سپاهان هم تبریک می‌گویم. 

به گزارش وارش اسپرت و به نقل از فارس فرهاد کاظمی سرمربی ذوب آهن پس از پیروزی یک برصفر و خانگی تیمش در مقابل داماش گیلان با بیان مطلب فوق گفت : با اینکه استرس روی دوش ما بود اما توانستیم پیروز شویم، مقابل تیمی بازی کردیم که در آستانه قرار گرفتن در جمع تیم‌های سقوط کننده است و می‌خواست روی ضد حمله کار کند اما ما موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم. با لطف خدا با این برد استرس از روی بازیکنان برداشته می‌شود و تلاش می‌کنیم به اهدافمان برسیم، اهدافی که سعد محمدی مدیر کارخانه ذوب‌آهن نیز آن را ترسیم کرده است.

 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود به کارمندان ذوب‌آهن اضافه کار داده‌اند تا برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند، گفت: اگر اضافه کار هم داده باشند مگر کار بدی کرده‌اند؟ کاش به آنها اضافه کار بدهند تا بروند سپاهان را هم تشویق کنند.

وی در مورد ناراحتی فوفانا از تعویضش گفت: فوفانا ناراحت نبود بلکه او یک موقعیت دو به تک را نزد و به کما رفت و در فکر بود که چرا این موقعیت را گل نکرده است به همین دلیل ناراحت بود. در تیمی که من مربیگری می‌کنم اگر بازیکنی بخواهد از تعویض ناراحت شود سریع عذرش را می‌خواهم.

کاظمی در مورد اینکه تیمش مقابل داماش خوب بازی نکرد، گفت: من 3 مهاجم در ترکیب گذاشته بودم، با این حال در برخی روزها که استرس نداشتیم خوب بازی کردیم اما امروز که استرس داشتیم خیلی خوب نبودیم با این حال از حریف بهتر بازی کردیم، دستم هم برای تعویض بسته بود و حتی بعد از مصدومیت رجب‌زاده مجبور شدم باز هم تعویض اجباری کنم. زمانی که استرس بر آدم حاکم می‌شود تفکراتش از او گرفته می‌شود. اگر مسلمان 20 درصد توانایی خودش را هم ارائه می‌کرد می‌توانست شرایط بازی را زودتر تغییر دهد. وقتی 2 تا 3 بازیکن تا دقیقه 30 خراب بازی می‌کنند چه می‌توانم بکنم؟ از 3 – 4 بازیکن اصلی راضی نبودم.

 

سرمربی ذوب‌آهن در مورد نیمکت‌نشینی برخی از بازیکنان گفت: برای این کار چند دلیل دارم، اول فوتبال‌زدگی، دوم اینکه پایان فصل است و برخی باشگاه‌ها به بازیکنان می‌گویند که ما تو را می‌خواهیم و پیشنهاد می‌دهند. من در زمین بازیکنی می‌خواهم که توپ‌گیری کند، وقتی یک بازیکن در زمین راه می‌رود یعنی اینکه فکرش پیش تماشاگران نیست و به سرمایه ذوب‌آهن و باشگاه بی‌توجه است و این مشکل‌ساز می‌شود.

فرهاد کاظمی در مورد اینکه هدف‌گذاری‌اش در ذوب‌آهن چیست، آیا به پلی‌آف فکر می‌کند یا ماندن مستقیم در لیگ برتر، گفت: اکنون به غیر از داماش تیمی مثل سایپا هم در بحران است، سایپا تماشاگر هم ندارد البته داماش هم بازی‌های سنگینی پیش رو دارد. تماشاگران می‌توانند به ما کمک زیادی بکنند. افق ما افق روشنی است و به خدا توکل می‌کنیم.

وی در مورد دیدار پرسپولیس در جام حذفی گفت: جوی که پرسپولیس در مورد داوری به راه انداخت به حق و ناحقش کاری ندارم، نشان داد که به دنبال جام حذفی است اما ما به دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم با این حال برای قداست و شخصیت تیم هم شده مقابل پرسپولیس خوب بازی می‌کنیم، این تیم خوب است اما نقاط ضعف زیادی هم دارد بنابراین تلاش می‌کنیم مقابل پرسپولیس خوب بازی کنیم تا از نظر روحی به ما کمک کند تا به هدف اولمان که بقا در لیگ برتر است، برسیم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید