وارش اسپرت – تارنمای هوداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های ذوب آهن اصفهان و داماش گیلان با حضور مهدی تارتار سرمربی داماش و بدون حضور ابراهیم زاده سرمربی ذوب آهن و با حضور مربی این تیم برگزار شد .

 

تارتار : بازیکنان ذوب آهن پنالتی انجام دادند/ ابراهیم زاده لطف دارد!

 

مهدی تارتار پس از تساوی صفر – صفر مقابل ذوب آهن عنوان کرد:‌ با توجه به اینکه ذوب آهن برای آسیایی شدن شانس داشت با انگیزه ظاهر شد و البته شاگردان من هم مردانه جنگیدند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد مقابل ذوب‌آهن خوش‌شانس بوده‌اند، اظهار داشت: مسلما شانس‌های ذوب‌آهن در این مسابقه بیشتر بود و انصافا ما در چند صحنه شانس آوردیم که نتیجه را واگذار نکردیم. البته راه‌های نفوذ ذوب را بسته بودیم و در نیمه دوم دل به ضد حمله بسته بودیم اگر چه به دنبال سه امتیاز بودیم.

 

تارتار در خصوص اینکه آیا مشکلات افشین چاووشی با وی حل شده، که امروز در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، گفت: ارتباط خوبی با بازیکنان داریم. همه دوست دارند فیکس باشند. اگر بازیکنی اعتراض می‌کند، بخاطر این است که می‌خواهد به تیم کمک کند اما این تشخیص کادر فنی است که چه کسی بازی کند. سابقه نشان داده چاووشی هرگاه به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته گل‌های بیشتری زده است.

 

متن کامل صحبت های تارتار و مصاحبه ابراهیم زاده در ادامه مطلب

سرمربی داماش درباره کُری‌اش با ابراهیم‌زاده تصریح کرد: ‌او در حق ما لطف دارد اما من گلایه‌ای ندارم. صحبت‌هایی مطرح شد که جایش نیست بیان کنم.

 

سرمربی داماش در این باره که برای فصل بعد چه تصمیمی دارد، اظهار داشت: فعلا صاحب تیم معلوم نیست و نمی‌دانیم اکنون باید با چه کسی حرف بزنیم و به همین دلیل تمام تمرکز خود را بر روی 3 بازی آینده گذاشته‌ایم.

وی در پایان در خصوص داوری بازی ذوب‌آهن، گفت:‌ فکر می‌کنم بازیکنان ذوب‌آهن خطای پنالتی انجام دادند و حتی یکی از بازیکنان این تیم می‌توانست اخراج شود اما امیدوارم که اشتباه کرده باشم.

 

 ابراهیم زاده

ابراهیم زاده : احساس کردم سرپرست داماش در چیدمان داوری نقش دارد!

 

منصور ابراهیم زاده که در نشست خبری پس از تساوی بدون گل با داماش شرکت نکرده و دستیار خود را به سالن کنفرانس فرستاده بود در مصاحبه با یکی از دوربین‌های تلویزیونی در خصوص دلیل این کار خود گفت: فرقی نمی‌کند من به نشست بروم یا مربی تیم این کار را انجام دهد. ما قبلا این کار را انجام داده بودیم.

 

وی افزود: متاسفانه شانس خوبی را از دست دادیم. می‌توانستیم خود را به بالای جدول نزدیک کنیم اما با از دست دادن این دو امتیاز کارمان برای آسیایی شدن سخت شد. البته گلر حریف شانس‌های زیادی از ما گرفت ولی باید بپذیریم امروز یکی از روزهای خوب ذوب آهن بود.

 

سرمربی ذوب آهن که در طول بازی در کنار خط با ابراهیمی سرپرست سابق تیم ملی و کنونی داماش صحبت می‌کرد در این خصوص گفت: من احساس کردم چون ایشان از دوستان مهدی محمدنبی محسوب می‌شود در چیدمان داوری تاثیرگذار است اما گاهی مواقع این کارها را در کنار زمین انجام می‌دهیم. من با ابراهیمی دوست صمیمی هستم و در پایان بازی با آنها خوش و بش کردم. اگر صحبتی مطرح شده عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم آنها این صحبت‌ها را به دل نگرفته باشند.

 

 

 

 

 

منبع : خبرگزاری فارس