وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پس از بازی تیم های راه آهن تهران – داماش گیلان با حضور منصور ابراهیم زاده سرمربی راه آهن و افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان برگزار شد.

 

ناظمی: پس از گل تغییر تاکتیک دادیم اما متاسفانه به گل نرسیدیم

 

بازی خوبی نبود اما از بازیکنانم راضی هستم. نوع بازی راه‌آهن به گونه‌ای بود که شکل زیبایی به خود نگرفت.

به گزارش وارش اسپرت افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر راه آهن در کنفرانس خبری گفت: راه‌آهن از سیستمی استفاده می‌کرد که قصد داشت سه امتیاز را بگیرد. آنها رو به بازی مستقیم آورده بودند و قصد داشتند از توپ‌های سوم استفاده کنند. ما روی یک اشتباه گل دریافت کردیم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

سرمربی داماش تصریح کرد: پس از گل تغییر تاکتیک دادیم اما متاسفانه به گل نرسیدیم. امیدوارم در بازی‌های بعد بتوانیم نتیجه بگیریم. بازیکنان تلاش خوبی انجام دادند و از آنها راضی هستیم اما آن چیزی که در دیدارهای گذشته بودیم نتوانستیم در زمین پیاده کنیم.

 

ناظمی در مورد اینکه آیا زمین ورزشگاه روی عملکرد بازیکنان تاثیر داشت، گفت: زمین جلوی کار هر دو تیم را گرفته بود. امروز نتوانستیم از فضای مناسب بهره ببریم. ما روی زمین بازی می‌کنیم و در این بازی به علت وضعیت نامناسب چمن نتوانستیم عملکرد مناسبی داشته باشیم. راه‌آهن هم به بازی مستقیم روی آورده بود.

 

همچنین منصور ابراهیم زاده در پایان بازی گفت: پس از هفته پرفراز و نشیبی که سپری کردیم و اتفاقاتی که در دیدار گذشته به وجود آمد و تصمیماتی که من قصد داشتم بگیرم حمایت و بزرگی خوب مسئولان باشگاه راه‌اهن از مجموعه توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و به برتری برسیم.

وی ادامه داد: در نهایت این حمایت‌ها تلاش بازیکنان باعث شد که ثمره آن را ببینیم و به نظرم در این بازی تمام بازیکنان آن چه را که می‌خواستیم در زمین پیاده کردند.

 

سرمربی راه‌آهن سورینت خاطرنشان کرد: ما در این دیدار از سه بازیکن جوان خود استفاده کردیم بازیکنان جوان هم عملکرد خوبی داشتند و در قسمت‌های مختلف تاثیر گذار بودند که به آنها تبریک می‌گویم و دست مریزاد می‌گویم که توانستند با این شرایط به وجود آمده سه امتیاز را از آن خود کنند. باید دقت لازم را داشته باشیم تا در ادامه راه بتوانیم مقابل سایر تیم‌ها هم نتیجه بگیریم. این آرزوی ماست.

ابراهیم‌زاده در مورد اعتراض‌هایی که به داور مسابقه داشت، اظهار داشت: در کنار زمین و شرایطی که تیم ما به وجود آورده ممکن است اتفاقاتی به وجود آید یک سری عصبانیت‌ها و ناراحتی‌ها وجود دارد که برای همان لحظه است. مثلا در دقایق پایانی خطایی پشت محوطه جریمه ما اعلام کرد که ممکن است درست هم باشد. اما ما برای تخلیه خودمان اعتراض می‌کنیم.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید