وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پس از بازی تیم های صبای قم و داماش گیلان با حضور صمد مرفاوی سرمربی صبا و حمید درخشان سرمربی داماش گیلان برگزار شد .

 

درخشان : زیباترین بازی لیگ را انجام دادیم

 

سرمربی جدید تیم فوتبال داماش گیلان، دیدار تیمش برابر صبا را به عنوان یکی از زیباترین دیدارهای لیگ برتر توصیف کرد.

حمید درخشان سرمربی تیم داماش گیلان پس از کسب تساوی مقابل تیم صبای قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز دو تیم بازی خوب و زیبایی را ارائه کردند، به طوری که این دیدار شش گل داشت. این بازی یکی از زیباترین بازی‌های لیگ بود که انجام شد.

وی ادامه داد: ما در حالی به مصاف صبای قم رفتیم که گل‌های بسیاری را دریافت کردیم و این امر باعث شده بود تا تیم‌مان از نظر روحی و روحانی کاملا تخریب شود. ولی با این حال امروز توانست در خانه حریف و آن هم در مقابل تیم صبا بازی خوبی را ارائه دهد و به تساوی دست یابد.

 

متن کامل کنفرانس در ادامه مطلب

سرمربی تیم داماش گیلان درخصوص نحوه قضاوت داور این دیدار گفت: هفته گذشته بازیکنان تیم حریفمان در محوطه جریمه تیم‌مان تمارض می‌کردند و داور پنالتی می‌گرفت اما در این دیدار سه بار بر روی بازیکنانمان خطای پنالتی انجام شد که داور متاسفانه آن را نادیده گرفت و در حق تیم داماش کم‌لطفی کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: ما قبل از دیدار با داماش فیلم بازی صبا مقابل نفت را به خوبی آنالیز کردیم و توانستیم روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کنیم به طوری که توانستیم با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند، سه گل تاکتیکی را در این دیدار به ثمر برسانیم. این در حالی است که پس از گل اول، این گل تاثیر منفی‌ روی بازیکنانمان گذاشت ولی به خوبی توانستند خود را پیدا کنند و گل‌های بعدی را به ثمر برسانند.

 

درخشان در مورد وضعیت تیم پرسپولیس نیز اظهار نظری نکرد و گفت: اگر در کمیته فنی پرسپولیس بودم، در مورد وضعیت فعلی این تیم و مشکلاتش صحبت می‌کردم، اما الان مسوولیت تیم داماش را در اختیار دارم و تمام فکر و تمرکزم روی داماش است.

وی در پایان با اشاره به دیدار تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی خاطرنشان کرد: همه باید به تیم ملی کمک کنیم تا تا بتواند نتایج لازم را کسب کند، چون تیم ملی کشورمان این پتانسیل را دارد که به جام جهانی صعود کند و این تنها با همدلی، وحدت و همکاری تیم‌ها میسر می‌شود.

 

مرفاوی : از بازیکنانم شناخت نداشتم

 

سرمربی تیم فوتبال صبا از برنامه‌ریزی لیگ برتر انتقاد کرد و گفت: در هیچ جا چنین برنامه‌ریزی ندیدم.

صمد مرفاوی پس از تساوی 3 بر 3 مقابل داماش گفت: بچه ها به دلیل بازی سنگین با نفت، دچار مشکل شدند و شادابی لازم را نداشتند. خستگی در ساق بازیکنان مشهود بود.

وی با انتقاد از برنامه ریزی لیگ تصریح کرد: هیچ جا ندیدم یک تیم در 9 روز سه بازی انجام دهد. شاید الان بگویند مرفاوی تازه آمده و ایراد می گیرد اما واقعا چنین برنامه ریزی هیچ جا نیست.

 

مرفاوی تاکید کرد: تیمی که گل می خورد و جبران می کند نشان می دهد می تواند برنده هم باشد. در کار دفاعی مشکل داشتیم اما من کارم را با این تیم تازه شروع کردم و زمان می خواهم تا خوب شویم. از بازیکنان تیم شناختی نداشتم و حتی اسم برخی آنها را هم بلد نبودم و به بازیکنان داخل زمین اطمینان کردم.

سرمربی صبا در مورد حضور ستار همدانی و سیروس دین محمدی در ورزشگاه یادگار امام قم گفت: این دو از آنالیزورهای استقلال هستند و طبیعی بود که به ورزشگاه بیایند. ما در بازی آینده با استقلال به نام ها توجهی نمی کنیم.

وی در مورد اینکه آیا حضور قلعه نویی در تیم استقلال برای او انگیزه است، گفت: ما با هم همکار هستیم و در یک مملکت زندگی و هر دو برای موفقیت تیم خود تلاش می کنیم.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید