وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : (english) نشست خبری پس از بازی تیم های ملوان و داماش با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش و دراگان اسکوچیچ سرمربی ملوان در اتاق کنفرانس استادیوم تختی انزلی برگزار شد .

 

ناظمی:داور می توانست برای ما یک پنالتی بگیرد

 

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس، افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان پس از تساوی بدون گل برابر ملوان در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود هر دو تیم به دنبال گلزنی بودند البته به دلیل حساسیت دربی مسابقه کیفیتی که انتظار می‌رفت را نداشت، بازیکنان دو تیم سعی می‌کردند بی‌توجه به مسائل حاشیه‌ای باشند و در زمین فوتبال خود را بازی کنند.

سرمربی داماش گیلان ادامه داد: چند موقعیت گلزنی داشتیم که در ضربات آخر بی‌دقت بودیم،در دقیقه 92 نیز به دلیل تعارف بازیکنانمان یک موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم، یک مهاجم ششدانگ این موقعیت‌ها را از دست نمی‌دهد.

 

متن کامل در ادامه مطلب

افشین ناظمی سرمربی داماش با اشاره به مسائل فنی بازی، گفت: تیم ما تهاجمی بازی کرد و ملوان به دنبال بازی مستقیم بود و می‌خواست از این طریق به گل برسد به همین دلیل بازی زیاد در میانه میدان شکل نگرفت ، ما می‌خواستیم روی زمین بازی کنیم ولی ملوان بازیکنان ما را پرس کرده بود.

ناظمی در مورد فحاشی‌های زیاد که در جریان بازی انجام شده بود، گفت:‌ هر دو باشگاه ملوان و داماش سعی کردند جوّ خوب و دوستانه‌ای در ورزشگاه حاکم باشد ولی برخی این جو را خراب کردند که برای آنها متاسفم.

سرمربی داماش در مورد داور مسابقه اظهار داشت: داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد که این کار را نکرد. البته بهتر است کارشناسان داوری در این مورد اظهارنظر کنند.

 

همچنین دراگان اسکوچیچ سرمربی ملوان انزلی پس از تساوی بدون گل مقابل داماش گیلان در نشست خبری اظهار داشت: از اینکه نبردیم ناراحتم، دوست داشتم مردم را خوشحال کنم. از شیوه بازی داماش تعجب نکردم. آنها آنطور که انتظار داشتیم بازی کردند. با ارسال‌های بلند و ضربات ایستگاهی می‌خواستند به گل برسند. روی این مسائل در تمرینات کار کرده بودیم. بازی را هم خوب شروع کردیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم.

سرمربی ملوان در مورد اینکه مربی داماش گفته است که شما فقط بازی مستقیم انجام می‌دادید، گفت: من به بازیکنانم نگفتم که توپ‌ها را بلند و روی دروازه حریف بفرستند. ما باید روی زمین بازی می‌کردیم تا برنده شویم. من آمده‌ام تا ملوان خوبی بسازم. باید به من زمان بدهید.

اسکوچیچ در مورد داوری و کیفیت زمین گفت: کیفیت زمین بازی مشکلی نداشت و در مورد داوری هم حرفی نمی‌زنم.

وی در مورد مسائل فنی بازی گفت: من برای گلزنی یک مهاجم دیگر به تیم اضافه کردم، اما تعادل تیم ما به هم خورد زیرا بازیکنان ما خیلی جوان هستند. بازی بعدی ملوان بهتری را شاهد خواهید بود. پیش از شروع فصل بازی تدارکاتی قوی‌ای نداشتیم و این بازی برای من لازم بود تا بدانم چه کسانی می‌توانند به تیم کمک کنند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید