وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پس از بازی تیم های پیکان تهران و داماش گیلان با حضور فیروز کریمی سرمربی پیکان و حمید درخشان سرمربی داماش برگزار شد .

 

درخشان : خیلی از داوری ها متضرر شدیم / خوشحالم طلسم مان شکسته شد

 

هفته‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و طلسم گل نزدنمان ما را خیلی اذیت کرد. با توجه به اینکه تیم ما بازی بسیار خوبی را انجام می‌داد نمی‌توانستیم گل‌زنی کنیم و خوشحالیم در این بازی این طلسم شکسته شد و به گل رسیدیم. در نیمه اول موقعیت‌هایی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم اما در نیمه دوم با تلاش بازیکنانمان نتیجه گرفتیم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس ، حمید درخشان سرمربی داماش گیلان پس از پیروزی دو بر صفر تیمش در مقابل پیپکان تهران گفت : چیزی از شایستگی‌های پیکان و فیروز کریمی با این نتیجه کم نمی‌شود. کریمی یک مربی کاربلد است که به تازگی کار خود را در این تیم‌ آغاز کرده و نیاز به زمان دارد. ما محکوم به برد بودیم و تمام تلاشمان را در این مسابقه انجام دادیم و بسیار خوب و جنگنده ظاهر شدیم.

 

متن کامل در ادامه مطلب

درخشان در پاسخ به اینکه چرا اینقدر به داوری معترض بودید، اظهار داشت: چند مسابقه است که داوری به ضرر ماست. در نیمه اول روی علیرضا جهانبخش و در نیمه دوم روی سعید حلافی یک پنالتی صورت گرفت که گرفته نشد. ما بیش از این اعتراض نمی‌کنیم و چیزی را که می‌بینیم عنوان می‌کنیم. سال‌ها فوتبال بازی کردم و می‌دانم چه صحنه‌ای خطاست.

صحنه‌ای که روی حلافی اتفاق افتاد به قول خود داوران بی‌احتیاطی بود. همین بلا سر ما در بازی با مس و خطری که روی جهانبخش اتفاق افتاد و گرفته نشد آمد. ما در چند هفته گذشته خیلی از داوری‌ها متضرر شدیم.

 

کریمی : از فامیل‌هایم خواستم به ورزشگاه بیایند/ بضاعت‌مان همین‌قدر بود

 

بازی زیبایی را دیدیم و هر دو تیم فوتبال خوبی را ارائه کردند. تیم ما انسجام دفاعی خوبی ندارد و خیلی زمان می‌برد تا این مسئله سر و سامان پیدا کند و در یکی ـ دو تمرین نمی‌توان آن را حل کرد. من از زمانی که به پیکان آمدم تنها 2 تمرین کنار تیم انجام دادم که آن هم مربوط به ارزیابی بازیکنان از لحاظ بدنی بوده است.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس فیروز کریمی سرمربی پیکان تهران پس از شکست دو بر صفر تیمش در مقابل داماش گیلان گفت : حل مشکلات دفاعی نیازمند کارهای زیادی است. وقتی یک ضربه ایستگاهی از فاصله 60 متری زده می‌شود و توپ در میان 4 مدافع ما فرود می‌آید و تک مهاجم حریف آن را به گل تبدیل می‌کند نشان می‌دهد که مشکلات زیادی داریم. بضاعت‌مان همین‌قدر است و باید با انجام کارهای تاکتیکی هرچه زودتر سر و سامان پیدا کنیم.

کریمی در مورد اینکه داماشی‌ها معتقد بودند برای آنها پنالتی گرفته نشده و سعید حلافی را از پشت شارژ کرده‌اند، گفت: داوری خوب بود و من چیزی ندیدم. نمی‌دانم من ندیدم که از پشت اتفاقی بیافتد.

 

سرمربی پیکان در پاسخ به اینکه این بازی چه شده بود که تعدادی سرباز برای تشویق این تیم به ورزشگاه آمده بودند، گفت: من چیزی ندیدم و حواسم به بازی بود. اگر هم کسی آمده بود حتما علاقمند بودند و محبت کردند که چنین کاری را انجام دادند.

کریمی در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران در مورد اینکه آیا حضور این سربازان خود‌جوش بوده است، اظهار داشت: من به همه گفتم فقط تیم را تشویق کنند. بحث اینکه حضور این هواداران خودجوش بوده و یا اینکه خالجوش یا جوش پیوسته بوده است را من نمی‌دانم. تنها به فامیل‌هایم گفته بودم به ورزشگاه بیایند اما چون راه دور بود آنها هم نیامدند. حتی اعلام کردم تی‌شرت هم به آنها می‌دهیم و نه تنها از حضورشان استقبال خواهیم کرد بلکه این مسئله را پنهان هم نمی‌کنیم. می‌خواهیم در حمایت فامیل‌ها به نتیجه برسیم. الحمد‌الله در فوتبال ما فامیل‌بازی وجود دارد و هیچ ایرادی ندارد ما هم با حمایت فامیل‌هایمان به نتیجه برسیم.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید