وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پس از بازی تیم های گهر درود و داماش گیلان با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش و محمد مایلی کهن سرمربی گهر درود برگزار شد .

 

ناظمی : این برد به عنوان عیدی تقدیم به هواداران

 

سرمربی تیم داماش گیلان با اشاره به قرارگیری در آستانه عید نوروز، برد این تیم مقابل گهر دورود را به هواداران تیم هدیه کرد.

به گزارش وارش اسپرت ، افشین ناظمی پس از پیروزی دو بریک برابر تیم گهر دورود در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: هر دو تیم خوب بازی کردند،بازی هم به لحاظ فنی بازی قابل قبولی بود، من این برد را به هواداران تیم که از ابتدای فصل کنار داماش بودند و از داماش و من حمایت کردند تقدیم می کنم و امیدوارم این برد را به عنوان یک عیدی از ما قبول کنند .

 

سرمربی داماش گفت :  امروز در این بازی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم که حاشیه ها را از تیم داماش گیلان دور کنیم زیرا در روزهای اخیر حاشیه های زیادی برای مجموعه تیم بوجود آمده است .

 

وی در مورد داوری بازی نیز گفت: من راجع به داوری بازی اصلا صحبت نمی کنم، کارشناسان باید در این زمینه اظهار نظر کنند.

ناظمی با بیان اینکه تیم گهر بازیهای خوبی ارائه می کند ولی نتیجه نمی گیرد، افزود: ما آمده بودیم که بازی خوبی انجام بدهیم که همین گونه هم شد و موفق شدیم با سه امتیاز میدان را ترک کنیم.

 

وی همچنین با تمجید از هواداران تیم گهر دورود بیان داشت: گهر هواداران پرشوری دارد که این امر برای هر تیمی یک سرمایه بزرگ محسوب می شود.

ناظمی همچنین شرایط برگزاری بازی و زمین چمن ورزشگاه تختی دورود را مطلوب ارزیابی کرد.

 

مایلی‌کهن:نمی‌گویم در بحث داوری حق‌کشی شده

 

همیشه از جامعه داوری حمایت کرده‌ام و امروز هم در این خصوص می‌گویم که در زمینه بحث داوری نمی‌گویم حق‌کشی شده اما در بعضی جاها لجبازی می‌شود که شاید در این جاها مقصر بازیکنان ما باشند.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از فارس محمد مایلی کهن سرمربی گهر درود پس از شکست دو بر یک تیمش در مقابل داماش گیلان با بیان مطلب فوق گفت : در بازی امروز گهر دورود و داماش گیلان دروازه‌بان گیلان خطایی را روی یکی از بازیکنان ما انجام داد که به محض رسیدن داور به دروازه‌بان آن را هول داد که در این صحنه داور باید به دروازه‌بان داماش کارت قرمز نشان می‌داد اما نداده است.

 

مایلی‌کهن یادآور شد: ما در بازی امروز 4-5 گل صد درصد را از دست داده‌ایم. بدشانسی با تیم گهر بود، زیرا ما می‌توانستیم به گل‌های زیادی دست یابیم.

وی در خصوص اضافه شدن تیم‌های لیگ برتری گفت: به نظر می‌رسد که باید در این زمینه کارهای کارشناسانه صورت گیرد و از تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند به خوبی حمایت شود. افزایش تیم‌ها به نظر می‌رسد که هیچ دردی را دوا نمی‌کند بلکه باید آنها را حمایت کنیم.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید