وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و داماش گیلان عصر امروز با حضور حمید درخشان سرمربی داماش برگزار شد و غلامرضا باغ آبادی کمک مربی تراکتورسازی تبریز برگزار شد .

 

درخشان : داماش برای کسب سه امتیاز به تبریز آمده است/ تراکتورسازی شرایط خوبی دارد

 

مقابل تیم تراکتورسازی بازی سختی داریم اما ما برای کسب هر سه امتیاز به تبریز آمده ایم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از مهر ، حمید درخشان عصر دوشنبه  در کنفرانس پیش از بازی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم تراکتورسازی در دو هفته اخیر نتایج بسیار درخشانی کسب کرده و در شرایط ایده آلی قرار دارد که همین امر سبب شده تا ما بازی سختی در خانه این تیم داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: اما با این حال ما حریفی از پیش باخته برای تراکتورسازی نیستیم و چشم به کسب هر سه امتیاز این بازی بیرون از خانه داریم. تلاش خواهیم کرد تیم تراکتورسازی را در زمین مسابقه کنترل کنیم تا نتواند همچون دو بازی قبلی اش فوتبال بازی کند.

 

درخشان در پاسخ به اینکه "آیا در صورت شکست برابر تراکتورسازی، جایگاهش در راس کادرفنی تیم داماش متزلزل خواهد شد؟" گفت: اگرچه در فوتبال ایران بیشتر از هر چیزی سلیقه ها در اینگونه موارد حاکم است اما به نظر من نباید عیار کار یک مربی را به چهار، پنج بازی سنجید. البته من در چهار مسابقه ای که داماش را هدایت کرده ام، سه تساوی و یک پیروزی به دست آورده ام که به نظرم نتایج چندان بدی نیست.

وی افزود: من معتقدم که برای یک مربی، فرصت کافی داده شود تا او بتواند دیدگاه و تاکتیکهای مدنظر خود را در زمین پیاده کند و اگر مهلت مربی کم باشد، تمرکز هم نخواهد داشت.

 

سرمربی تیم داماش گیلان در خصوص بازیکنان غایب تیمش در دیدار با تراکتورسازی عنوان داشت: ما در این بازی چند بازیکن مصدوم داریم که آنها را حتی با خودمان به تبریز نیاورده ایم اما با این وجود تلاش ما در این دیدار برای کسب حداکثر امتیازات خواهد بود.

وی در خاتمه گفت: من خوشحالم که باردیگر به تبریز بازگشته ام و دیداری دوباره با برخی از دوستانم دارم، من خاطرات خوبی با تیم شهرداری در تبریز داشتم.

 

باغ آبادی : تراکتورسازی شخصیت قهرمانی دارد/ سه امتیاز دیدار با داماش در تبریز می ماند

 

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه این تیم شخصیت قهرمانی دارد، گفت: در دیدار با داماش سعی خواهیم کرد سه امتیاز را در تبریز نگه داریم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از مهر، غلامرضا باغ آبادی که در غیاب "تونی اولیویرا" سرمربی تیم تراکتورسازی عصر دوشنبه در کنفرانس قبل از بازی این تیم برابر داماش پاسخگوی سئوالات خبرنگاران تبریزی بود، اظهار داشت: ما در دو بازی قبلی که برابر استقلال و سپاهان انجام دادیم، عملکردی بسیار خوب داشتیم و به نوعی قدرت تیم تراکتورسازی را به حریفان نشان دادیم.

وی افزود: در دیدار با داماش هم تلاش خواهیم کرد تا همچون دو بازی قبلیمان فوتبال بازی کنیم و سومین برد متوالی خود را در هفته های اخیر کسب کنیم.

 

باغ آبادی تصریح کرد: تراکتورسازی در دو هفته گذشته با نوع فوتبال و نتایجی که کسب کرده، نشان داده که تیمی در حد قهرمان لیگ برتر است و شخصیت قهرمانی دارد. ما در بازی فردا هم این شخصیت تیم تراکتورسازی را نشان خواهیم داد.

وی در پاسخ به سئوالی در ارتباط با تعطیلی لیگ برتر برای چندمین بار در فصل جاری، یادآور شد: تعطیلاتی که بعد از بازیهای هفته چهاردهم آغاز خواهد شد، بالطبع ضرر زیادی برای تیم تراکتورسازی خواهد داشت زیرا تیم ما اکنون در اوج آمادگی است و با تعطیلی لیگ روند نتایج خوب ما متوقف خواهد شد اما با این حال ما چاره ای نداریم و باید بخاطر تیم ملی این ضرر را متحمل شویم.

دستیار اول اولیویرا در تیم تراکتورسازی در خصوص زیباتر شدن نوع فوتبال این تیم در هفته های اخیر، عنوان داشت: ما رفته رفته تیمی هماهنگ و یکدست می شویم و شما می بیند که کیفیت کار ما نسبت به اوایل فصل بهتر شده است. تلاش ما این است که این فوتبال زیبا را به عشق هواداران تراکتورسازی در بازی برابر داماش و در دیدارهای دیگر نیز به نمایش بگذاریم و نتایج خوبی به دست آوریم.

وی ادامه داد: آقای تونی دوست دارد که تیم ما روی زمین فوتبال بازی کند و به همین علت اغلب تمرینات ما بر این اساس پایه ریزی و انجام می شود.

 

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید