وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان: کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های راه آهن تهران و داماش گیلان با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش و منصور ابراهیم زاده سرمربی راه آهن تهران برگزار شد.

 

ناظمی:کاری به باخت‌های راه‌آهن نداریم/ داماش احتیاج به زمان داشت تا بهتر شود

 

ما برای اینکه بازی‌های بهتری را به نمایش بگذاریم به زمان نیاز داشتیم که خوشبختانه با حمایت‌های مدیرعامل باشگاه به این هدف رسیدیم.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از مهر افشین ناظمی که بعدازظهر امروز پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر راه آهن شرکت کرده بود ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سازمان لیگ های فوتبال ایران گفت: می دانیم که بازی سختی را برابر راه آهن پیش رو خواهیم داشت. ما کاری به جایگاه این تیم در جدول و باخت هایی که در هفته های قبل به دست آورده نداریم و به دنبال ارائه فوتبالی زیبا و کسب سه امتیاز این دیدار هستیم.

 

وی با بیان اینکه آنالیز خوبی از دیدارهای اخیر راه آهن داشته اند گفت: ما دو بازی اخیر این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم و شناخت خوبی از حریف داریم. با این حال آنها تیم خوبی دارند و اینطور نیست که دیدار راحتی در پیش داشته باشیم. ما ابتدای فصل خوب بازی نمی کردیم و بیشتر به دنبال ارائه فوتبال زیبا بودیم اما بعد از جلسه ای که با مسئولان و همکاران برگزار کردیم به این نتیجه رسیدیم که باید به نتیجه هم توجه کنیم.

 

افشین ناظمی ادامه داد: برای رسیدن به این مهم به زمان نیاز داشتیم که خوشبختانه آفای عابدینی از ما حمایت کرد و در هفته های اخیر داماش توانسته فوتبال مطلوب و قابل قبولی را به نمایش بگذارد. به همین خاطر روند خوبی را در پیش گرفته ایم و امیدوارم در آینده بتوانیم با ارائه چنین فوتبالی به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

 

منصور ابراهیم زاده

 

منصور ابراهیم‌زاده:بازی با داماش برای ما فینال است/ باید متحول شویم

 

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت با تاکید بر اهمیت دیدار این تیم برابر داماش گیلان در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر گفت: این بازی برای ما یک فینال محسوب می‌شود.

به گزارش وارش اسپرت به نقل از مهر منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر داماش گیلان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: من به عنوان مربی و مجموعه باشگاه کارهایی را انجام داده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا در کنار یکدیگر موفق باشیم. ما مبارزه می‌کنیم تا بتوانیم به آنچه که مورد علاقه‌مان است دست پیدا کنیم.

وی افزود: در این سال‌هایی که در فوتبال بوده‌ام چه به عنوان سرمربی و یا دستیار، بودن نیمه پایین جدول را تجربه نکرده بودم ولی حالا متوجه شدم که باید به چه شکل مبارزه کنم تا بتوانم موفق باشم. ما این هفته مقابل تیمی بازی داریم که در دو دیدار گذشته دو تیم خوب را برده است. داماش از مربی جوان و با درک بالا برخوردار بوده و از حمایت یک مدیرعامل خوب سود می‌برد.

سرمربی تیم راه‌آهن سورینت ادامه داد: بازی فردا برای ما یک فینال است و تمام تلاش ما این است که بتوانیم در این بازی موفق باشیم. در این بازی پیروز قربانی را به خاطر محرومیت و میلاد نوری را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم ولی به دنبال برد هستیم.

 

ابراهیم‌زاده در پاسخ یه این پرسش که آیا تغییراتی را در این بازی شاهد خواهیم بود، عنوان کرد: راه‌آهن تغییر نمی‌کند. بازیکنان همان بازیکنان هستند و مربی هم همان مربی است ولی به دنبال تحول هستیم تا بتوانیم با تحولی که در خودمان به وجود می‌آوریم کار را به موفقیت ادامه دهیم. من از نیمه اول بازی برابر صبا خیلی راضی بودم. شاید تنها تغییری که برای راه‌آهن به وجود آمده، این بوده که بازی از ورزشگاه تختی به اکباتان انتقال یافته و قرار شده همه بازی‌های ما به جز دیدار مقابل پرسپولیس، استقلال و سپاهان را در این ورزشگاه انجام دهیم.

 

وی در خصوص اینکه چرا در ایران بعد از دو شکست شایعه برکناری مربیان مطرح می‌شود، گفت: این را باید کارشناسان و حتی شما نظر بدهید. این اتفاق در باشگاه راه‌آهن رخ نداده و مسئولان باشگاه به شدت از دارایی که دارند حمایت کرده‌اند و ما باید تلاش کنیم که عادت به باخت را عوض کنیم.

سرمربی تیم راه آهن درباره تقویت این تیم در نیم فصل خاطرنشان کرد: برای نیم فصل از حالا کارهایی را انجام می‌دهیم و بازیکنانی جذب خواهیم کرد. در خصوص کادر فنی نیز قرار بر این شده تا چند نفر از کشورهایی بیایند و تمرینات ما را ببینند تا اگر مشکلی بوده نظر خود را اعلام کنند. با این حال وقتی در مسیر اعتماد قرار داریم می‌توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید