وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : نشست خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و شهرداری تبریز با حضور مهدی تارتار سرمربی داماش گیلان برگزار شد . بی‍ژن عزیزی سرمربی شهرداری تبریز به علت تاخیر پرواز این تیم به رشت در این جلسه حضور نداشت .

 

تارتار : می خواهیم لیگ را با خاطره ای خوب به اتمام برسانیم

 

شهرداری تیم با کیفیتی است و اگر بازیها از ابتدا آغاز شود این تیم با تجاربی که بدست آورد و همینطور پشتوانه مالی که در اختیار دارد می توانست نتایج بهتری را بدست بیاورد و در لیگ ماندگار شود .

 

مهدی تارتار سرمربی داماش گیلان ضمن بیان مطلب فوق گفت : بازی فردا برای ما اهمیت بسیار بالایی دارد ، چرا که تا رده چهاردهم و پانزدهم لیگ به لحاظ امتیازی به ما نزدیک هستند و ما می خواهیم با بدست آوردن امتیازات بازی فردا لیگ را با رتبه خوبی به پایان برسانیم. امیدواریم با صحبت هایی که با بازیکنان انجام داده ایم آنها نیز اهمیت این بازی را درک کنند تا بتوانیم با یک پیروزی خوب و تماشاگر پسند خاطره ای خوب برای هواداران از خود برجای بگذاریم .البته سعی خواهیم کرد که در بازی فردا بیشتر به بازیکنانی بازی بدهیم که می خواهیم سال های آینده روی آنها حساب ویژه ای باز کنیم .

 

متن کامل در ادامه مطلب 

وی افزود : با توجه به مشکلاتی که از ابتدای فصل با آن مواجه بودیم و در میانه فصل و بعد از حضور من این مشکلات بیشتر شد باید بگویم خوشبختانه با کمک بازیکنان و هوادارانمان توانستیم به این مشکلات فائق بیاییم و از چند هفته به پایان مسابقات حضورمان در لیگ را حتمی کنیم تا با فراغ بال و آسودگی خاطر به ادامه مسابقات بیندیشیم .

 

تارتار در پاسخ به سوال وارش اسپرت مبنی بر اینکه اگر به قبل از پیوستن شما به داماش برگردیم آیا با توجه به مشکلات حاشیه ای که برایتان بوجود آمد باز هم قبول مسئولیت می کردید؟ گفت : بیشتر مشکلاتی که وجود داشت به مسائل مالی بر میگردد و اگر این تیم با همین شرایط مالی بود و باشد دیگر سخت است که اینجا را انتخاب کنم اما اگر این مشکلات وجود نداشته باشد با توجه به تماشاگران پرشوری که دارد ، فضا برای کار بسیار مناسب خواهد بود چون با وجود این تماشاگران می توان روی امتیازات بازیهای خانگی حساب باز کرد . البته به شرط آنکه مسئولین استان هم به این تیم توجه ویژه ای داشته باشند. به نظر من امسال نظارت بر روی داماش خیلی کم بوده است .

 

 

وی در پاسخ به دیگر سوال وارش اسپرت که آیا با او در خصوص فصل آینده صحبت شده است و آیا برنامه ای ارائه داده است ؟ گفت : با آقای عابدینی در این مورد صحبت کرده ام اما همه چیز بستگی به وضعیت مالی و مدیریتی باشگاه دارد چون در حال حاضر معلوم نیست که اصلا باید به چه کسی برنامه بدهم لذا همه چیز را موکول به روزهای آینده و بعد از بازی با شهرداری تبریز کرده ایم .لیگ ما سال به سال شرایط سخت تری را پیدا می کند و هر مربی ای ریسک نمی کند که با این وضعیت به داماش بیاید . امیدوارم هر چه زودتر شرایط این باشگاه بهبود یابد .

 

سرمربی داماش گیلان در پاسخ به این سوال که اگر حضور داشته باشید تعداد بازیکنان مازاد و خارج از لیست شما زیاد خواهد بود نیز گفت : من اینطور فکر نمی کنم . چون اکثر بازیکنان این تیم به لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارند . مگر آنکه کسی بخواهد از تیم جدا شود یا قراردادش با تیم به پایان رسیده باشد.

 

مهدی تارتار در ادامه ودر پاسخ به اینکه آیا فکر می کردید ریسکتان در این تیم به نتیجه برسد؟گفت : من از ابتدا هم گفته بودم که این تیم می تواند به نتیجه برسد . در راه آهن تجربه کار با چنین تیم و شرایطی را داشته ام اما آنجا هواداری وجود نداشت . بودن هوادار در اینجا ابتدا تاثیرات منفی روی کار ما گذاشت اما در ادامه با سعه صدری که داشتیم توانستیم با ادامه تمرینات و کمک بازیکنان بر این مشکلات غلبه کنیم و به ثبات برسیم .

وی همچنین در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار وارش اسپرت مبنی بر اینکه اگر وی فصل آینده نیز سکان داماش را در دست داشته باشد آیا از برخی بازیکنان امید داماش که اخیرا بازیهای درخشانی را از خود نشان داده اند نیز استفاده خواهد کرد؟گفت : همین الان نیز از یکی دو بازیکن تیم امید دعوت کرده ایم و با ما تمرین می کنند و حتی پیگیر این قضیه بوده ام که کارت بازی آنها را برای مسابقه با شهرداری تبریز بگیرم تا از آنها استفاده کنیم . 

ضمن احترامی که برای باتجربه ها قائل هستم و دوست دارم با حفظ شرایط بدنی تا زمانی که دوست دارند در کنار تیم خود باشند، به جوانگرایی نیز علاقه دارم و دلم می خواهد که جوان تر ها نیز در کنار باتجربه ها حضور داشته باشند .

 

سرمربی داماش گیلان در پایان در خصوص غائبین بازی فردا گفت : ما برای بازی فردا خوشبختانه محروم نداریم اما محمد غلامی همچنان به دلیل مصدومیت غائب است ، ضمن اینکه عباس آقایی ، میلاد زنیدپور و جهانگیر عسگری نیز مصدومیت جزئی دارند .

 

علی سراوانی مدیر رسانه ای داماش نیز در پایان ضمن اظهار امیدواری برای پیروزی در بازی فردا مقابل شهرداری تبریز از خبرنگاران حاضر در جلسه تشکر کرد و گفت : امسال با تمامی خوبی ها و بدی هایش ، با تمام بردها و باخت هایی که داشتیم گذشت . لازم می دانم اینجا از تمامی خبرنگارانی که در کنار ما بوده اند و در خدمتشان بوده ایم تشکر ویژه ای داشته باشم .

وی افزود : امیدوارم سال آینده داماش گیلان بتواند مثل اواخر این فصل که نتایج نسبتا خوبی را بدست آورد ، بازیهای خوبی را از خود نشان بدهد تا دل هوادارانش را شاد کند .