وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و سپاهان اصفهان بدون حضور سرمربی سپاهان و با حضور افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان برگزار شد . دلیل عدم حضور کرانچار پرواز دیرهنگام کاروان سپاهان اصفهان به سمت رشت اعلام شد .

 

ناظمی : امیدواریم با پیروزی بر سپاهان به هواداران هدیه بدهیم/نگران عدم حضور غایبین نیستیم

 

با توجه به شرایط جدول، بازی فردا هم برای سپاهان و هم برای داماش با حساسیت های خاصی دنبال خواهد شد . فردا آخرین دیدار داماش در این فصل لیگ برتر و در رشت خواهد بود و به همین دلیل امیدوار هستیم با پیروزی در این دیدار هدیه کوچکی را به هواداران تیم بدهیم .

به گزارش وارش اسپرت افشین ناظمی سرمربی داماش گیلان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و سپاهان اصفهان با بیان مطلب فوق گفت : با توجه به شناختی که از سپاهان داریم، برای بازی فردا برنامه های ویژه ای را خواهیم داشت و امیدواریم با وجود اینکه در این بازی 4 بازیکن خوبمان غایب هستند ، با انجام یک بازی هوشمندانه امتیاز کامل این دیدار را از آن خود کنیم .

 

وی در خصوص غایبین قطعی داماش در دیدار فردا گفت : نظیف کار ، سیاه و جهانبخش به دلیل محرومیت و حسین کوشکی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

 

سرمربی داماش در خصوص تاثیرگذاری دعواهای مدیریتی و مشکلات مالی بر بازی و نتایج تیم گفت : مطمئنا این مشکلات روی تیم تاثیر زیادی گذاشته است اما به لحاظ تاکتیکی من فکر نمی کنم تیم های حریف در مقابل ما برتری تاکتیکی داشته اند بلکه این اشتباهات فردی بود که مسبب دریافت گل می شد .

وی ادامه داد : در دیدار برابر نفت هم ما موقعیت های زیادی را داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و در دقیقه 80 روی یک اشتباه داوری و موقعیت آفساید گل اول را دریافت کردیم که حتی کارشناس برنامه نود نیز آن را تائید کرد .

 

وی در پاسخ به خبرنگاری که از اخطارها و محرومیت سه بازیکن اصلی تیم در آستانه دیدار برابر سپاهان انتقاد کرده بود گفت : به هر حال برخی اتفاقات در فشار جریان بازی اجتناب ناپذیر است . علیرضا جهانبخش با مدافع حریف در محوطه جریمه برخورد پیدا می کند اما داور مسابقه این برخورد را تمارض تشخیص می دهد و یا در صحنه ای دیگر روی اشتباه داوری گل نخست را در 10 دقیقه پایانی دریافت می کنیم اما اعتراض نظیف کار به داور توهین تلقی می شود و وی را اخراج می کند .

وی ادامه داد : با این حال ما نگران نیستیم و مطمئنا بازیکنان جایگزین مناسبی را به جای این بازیکنان در نظر خواهیم گرفت.

 

ناظمی در پاسخ به خبرنگار وارش اسپرت که با نقل قول صحبت های سرمربی داماش در کنفرانس پیش از بازی نفت تهران در خصوص کسب حداقل امتیاز مقابل نفت، پرسید آیا این ذهنیت حس مبارزه طلبی را از تیم کم نمی کند، گفت : خبرنگاری پرسید با چه انگیزه ای وارد میدان خواهید شد و من در پاسخ گفتم برای سه امتیاز بازی خواهیم کرد که وی در ادامه عنوان کرد آیا یک امتیاز شما را راضی نمی کند؟ که پاسخ دادم اگر نتوانستیم ببریم یک امتیاز هم بد نیست.

وی افزود : من به هیچ وجه به دنبال یک امتیاز نبودم و اگر به ترکیب آن دیدار دقت کنید می بینید که از بازیکنان تهاجمی تر استفاده کردیم تا بتوانیم پیروز بشویم و برعکس بازی های گذشته از سیستم 3-3-4 استفاده کردیم . تا دقیقه 80 ، 4 موقعیت بسیار مناسب برای گلزنی داشتیم اما متاسفانه موقعیت های ما به گل تبدیل نشد .

 

سرمربی داماش ضمن درخواست از تماشاگران برای حضور در استادیوم گفت : امیدوارم هواداران مثل گذشته برای حمایت از تیم محبوب خود به استادیوم بیایند و ضمن تشویق تیم خود و احترام به تیم حریف، زمینه ساز پیروزی بر سپاهان شوند . مجموعه داماش به این تماشاگران افتخار می کند و معتقدیم با این تماشاگر در آینده می توانیم به جایگاه بالایی دست پیدا کنیم .

 

علی احمدی سراوانی ، کنفرانس پیش از بازی داماش گیلان و سپاهان

 

سراوانی : نیمی از کمک مسئولین پرداخت شد/وضعیت مدیریتی باشگاه یکشنبه مشخص می شود

 

مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان در کنفرانس خبری پیش از بازی داماش گیلان و سپاهان در مورد نامه دو نماینده کلانشهر رشت به استاندار برای کمک مالی 200 میلیونی به داماش گفت : با تلاش آقای الماسخاله و دو تن از نمایندگان شهر رشت مبلغی برای کمک به تیم فوتبال داماش در نظر گرفته شد.

به گزارش وارش اسپرت ، علی احمدی سراوانی با بیان مطلب فوق افزود : نیمی از این مبلغ به عنوان عیدی به بازیکنان پرداخت شده است و اینطور که شنیده ام ، نصف دیگر نیز به عنوان پاداش پیروزی بر سپاهان در نظر گرفته شده است .

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار وارش اسپرت که پرسید آیا بالاخره تاریخ مشخصی برای پایان دعواهای مدیریتی می توان مشخص کرد؟ گفت : در جلسه اولی که برای رسیدگی این پرونده در نظرگرفته شده بود، آقای عابدینی حضور داشتند اما آقای قویدل نرفتند. در جلسه دوم آقای قویدل هم حضور پیدا کردند اما یک سری مشکلات برایشان به وجود آمد و قرار شد که بعدا برای امضای صورت جلسه به دادسرا احضار شوند .

وی ادامه داد : با توجه به اینکه آقای عابدینی برای دیدار با سپاهان در رشت حاضر شده اند ، احتمالا تا روز یکشنبه و پس از عزیمت ایشان به تهران این مسئله مشخص و حل شود .

 

سراوانی در پایان گفت : گویا تیم سپاهان برای دیدار فردا 20 دستگاه اتوبوس، هوادار به رشت اعزام می کند . با توجه به اینکه بین رشت و اصفهان هیچ گاه مشکلی وجود نداشته است و همواره هر دو تیم برای هم میزبانان خوبی بوده اند، از هواداران خوبمان می خواهم که ضمن احترام به تماشاگران حریف و تیم داوری، در این دیدار نیز تنها به تشویق تیم خود بپردازند تا بتوانیم میزبانی خوبی را داشته باشیم .

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید