وارش اسپرت – تارنمای هواداران داماش گیلان : کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های داماش گیلان و نفت آبادان با حضور افشین ناظمی و علی فیروزی مربیان دو تیم داماش و نفت برگزار شد .

 

ناظمی: هدف ما ارایه یک بازی زیبا و کسب سه امتیاز است که امیدواریم به این امر دست یابیم

 

افشین ناظمی مربی داماش عصر روز پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار داماش گیلان با نفت آبادان گفت: متاسفانه طی هفته جاری این تیم دچار بحران بود اما هدف کادرفنی ایجاد آرامش در تیم بود.

وی در مورد دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و صنعت نفت آبادان اظهار کرد: دو تیم با شرایط متفاوت مقابل هم قرار می گیرند چون ما در بازی گذشته در لحظات پایانی گل خوردیم و نتیجه را واگذار کردیم اما تیم صنعت نفت در لحظات پایانی به گل رسید و پیروز میدان شد.

 

وی ادامه داد: البته ما روی نقط ضعف و قوت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان کار کرده ایم و با نحوه بازی این تیم آشنایی کامل داریم. وی در ادامه افزود:هدف ما ارایه یک بازی زیبا همراه با کسب سه امتیاز است که امیدواریم به این امر دست یابیم.

ناظمی در پایان گفت: شرایط ما در جدول مناسب نیست و در دیدار برابر صنعت نفت نیاز مبرم به پیروزی و کسب سه امتیاز داریم.

 

از سویی دیگر علی فیروزی سرمربی نفت آبادان در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما نباید بهانه زمین یا بدی آب و هوا را ملاک قرار دهیم چون کار ما بسیار سخت است و در دیدارهای خود حتی نباید به تساوی فکر کنیم.

وی اظهار کرد: به همین دلیل در دیدار برابر داماش گیلان نیز به فکر تساوی نیستیم و فقط برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.

فیروزی ادامه داد: البته شرایط تیم فوتبال داماش گیلان نیز مساعد نیست و به طور حتم این تیم نیز برای کسب سه امتیاز به میدان خواهد آمد که این امر، بر جذابیت دیدار خواهد افزود.

وی اضافه کرد: در دیدار برابر داماش گیلان نیز، والری و حسین بغلانی دو بازیکن صنعت نفت محروم هستند اما سایر بازیکنان این تیم در آمادگی کامل به سر می برند.

 

 

 

نظرات خود را فقط از کادر نظرات پایین همین صفحه وارد کنید و پس از تائید مدیریت برای مشاهده آن اینجا کلیک کنید